اخبار بازی

توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 همچنان ادامه دارد

شرکت یوبیسافت بار دیگر به طرفداران اطمینان داد که توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 همچنان ادامه دارد.

یوبی‌سافت در حال حاضر از چند جهت در شرایط نامناسبی قرار دارد. از نظر مالی به نظر می‌رسد این شرکت به‌شدت دچار مشکلات درآمدی شده است. چرا که اخیرا روند ساخت سه بازی معرفی نشده‌ی خود را لغو کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که در اوایل سال ۲۰۲۲ نیز یوبیسافت توسعه‌ی چهار بازی معرفی‌نشده را کنار گذاشته بود. بااین‌حال به نظر می‌رسد در میان تمام این تصمیم‌ها برای لغو توسعه‌ی بازی‌ها، یکی از بازی‌های بزرگ یوبیسافت که به نظر می‌رسد همیشه مشکلاتی در روند توسعه دارد، هنوز از برنامه‌ی این شرکت حذف نشده است.

این بازی بزرگ نسخه‌ی دوم Beyond Good and Evil است و این شرکت در گفت‌وگو با PCGamesN بار دیگر اعلام کرد توسعه‌ی این بازی که اغلب با تأخیر مواجه می‌شود، هنوز جلو می‌رود و تیم سازنده قصد دارد جاه‌طلبی خود را به سرانجام برساند. یوبیسافت در این‌باره گفت: «توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 در حال انجام است و تیم سازنده سخت تلاش می‌کند تا به وعده‌ی بلندپروازانه‌ی خود عمل کند».

البته این اولین‌بار نیست که یوبیسافت چنین بیانیه‌ای را در رابطه با بازی Beyond Good and Evil 2 منتشر می‌کند. بااین‌حال گزارش‌ها نشان می‌دهند که بازی هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. این در حالی است که چند سال از زمان معرفی اولیه آن گذشته است و گزارش‌ها احتمال می‌دهند روند ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 پشت درهای بسته ریبوت شده باشد.

تصویری از بازی Beyond Good and Evil 2

در همین حال، Skull & Bones یکی دیگر از بازی‌های بزرگ یوبیسافت است که سال‌ها پیش معرفی شد و از آن زمان تاکنون بارها به تعویق افتاده است. اخیرا یوبیسافت اعلام کرد تاریخ انتشار این بازی برای ششمین بار به تعویق افتاده است. همچنین یوبیسافت تایید کرد که بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope کمتر از حد انتظار فروش داشت؛ تا حدی که گویا باعث ضرر این شرکت از نظر مالی شده است.

در ادامه جف گراب، روزنامه‌نگار صنعت بازی ادعا کرد که یوبیسافت طی ماه‌های گذشته می‌خواست توجه شرکت‌های دیگر را به خود در مورد قراردادهای ادغام و فروش احتمالی جلب کند، اما بیشتر مورد خنده و تمسخر قرار گرفته است. یوبیسافت اخیرا تأیید کرد که علاوه‌بر Assassin’s Creed Mirage و Avatar: Frontiers of Pandora، بازی معرفی‌نشده‌ی دیگری را نیز در سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ منتشر خواهد کرد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی از سوی شرکت یوبیسافت چیست؟ آن‌ها را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *