اخبار بازی

حالت‌های گرافیکی بازی Hogwarts Legacy روی کنسول‌ها مشخص شد

شرکت وارنر جزئیات حالات گرافیکی بازی Hogwarts Legacy برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس را منتشر کرده است.

در یک نوشته در صفحه پشتیبانی، برند Portkey Games اعلام کرد بازی Hogwarts Legacy روی کنسول‌های نسل جدید شامل حالات گرافیکی مختلفی خواهد بود. یکی از این حالت‌ها Fidelity نام دارد که در آن بازی با نرخ فریم ۳۰ اجرا می‌شود و حالت دیگر Performance است که نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد. همچنین بازی به دارندگان تلویزیون‌هایی که از نرخ نوسازی متغیر (VRR) استفاده می‌کنند، تجربه‌ی بصری بهتری را ارائه خواهد داد.

بخش گیمینگ شرکت Warner Bros. Discovery به‌تازگی سیستم موردنیاز بازی برای اجرا روی رایانه‌های شخصی را اعلام کرده بود که برای اجرا در بالاترین تنظیمات به سیستم قدرتمندی نیاز خواهد داشت و فضای موردنیاز آن ۸۵ گیگابایت است. این بازی توسط Avalanche Software، استودیو سازنده‌ی بازی Disney Infinity ساخته شده است و یک ویدیوگیم نقش‌آفرینی و جهان-باز است.

این اثر بازیکنان را درحالی‌که «نانوشته را زندگی می‌کنند و به سفری خطرناک برای کشف حقیقت پنهان دنیای جادوگری می‌روند»، به جهان فراتر از هاگوارتز و نقاط آشنا و جدید می‌برد. در همین هفته صداپیشگان این اثر هم مشخص شدند که شامل سیمون پگ در نقش فینیاس نیگلوس بلک، مدیر هاگوارتز هم می‌شود.

صداپیشه دو نقش مرد و زن کاراکتر اصلی هم سباستین کرافت که سابقه کار در Love, Death & Robots و Heartstopper را دارد و آملیا گتینگ با سابقه ایفای نقش در The Amelia Gething Complex و Emily هستند.

گفتنی است بازی Hogwarts Legacy پس از چند تأخیر بالاخره در ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) امسال روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. همچنین نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) و نسخه نینتندو سوییچ در روز ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲) در دسترس قرار می‌گیرند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *