اخبار بازی

نمایش شخصیت‌های اصلی بازی جدید باب اسفنجی

استودیو Purple Lamp در تریلر جدید بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake به معرفی شخصیت‌های اصلی داستان پرداخته است.

اگر از طرفداران سری بازی سه‌بعدی باب اسفنجی محصول شرکت THQ Nordic و استودیو Purple Lamp هستید، به‌زودی می‌توانید با تجربه‌ی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake وارد جهان یکی دیگر از آن‌ها شوید. حال استودیوی سازنده پیش از انتشار بازی در اواخر ماه جاری، تریلر جدیدی را به نمایش گذاشته است.

درحالی‌که داستان بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake قرار است شخصیت‌های جدید و ویژه‌ی خود را معرفی کند، بازیکنان می‌توانند در آن بسیاری از شخصیت‌های آشنای مجموعه باب اسفنجی را هم ببینند که تمامی آن‌ها توسط صداپیشه‌های اصلی صداگذاری شده‌اند. به نظر می‌رسد تریلر جدید بازی روی معرفی این شخصیت‌های آشنا تمرکز دارد و در آن می‌توانیم کاراکترهایی به مانند باب اسفنجی، پاتریک، گری، سندی، هشت پا و بسیاری دیگر را ملاقات کنیم.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake قرار است در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۱ بهمن ۱۴۰۱) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شود. همچنین کاربران کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت می‌توانند با استفاده از قابلیت سازگاری با نسل قبل، به تجربه‌ی این ویدیوگیم بپردازند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *