اخبار بازی

مکانیزم ساخت و ساز متحول شده Sons of the Forest در ویدیو گیم پلی جدید بازی

درحالی که بازی Sons of the Forest هنوز هم ویژگی‌های ساختاری نسخه اورجینال خود را دارد، در نسخه‌ی جدید رویکرد واقع‌گرایانه‌تری در زمینه ساخت و ساز در پیش گرفته شده است.

بازی Sons of the Forest از استودیوی Endnight Games سعی بر این دارد تا با تکرار ویژگی‌هایی از قبیل طراحی سندباکس، عناصر ژانر ترسناک و سبک بقا یا سیستم جمع آوری منابع نسخه قبلی بازی، موفقیت‌ آن را تضمین کند. بااین‌حال این مسئله باعث نشده تا توسعه‌دهندگان بازی به فکر بهبود برخی جوانب دنباله‌ی آن نیافتند. درواقع برخی جوانب بازی مثل مکانیک ساخت و ساز بازی به‌طور کلی اورهال شده و شاهد یک تحول رویکرد در سبک طراحی بازی هستیم. ویدیو پیش نمایش جدیدی که ازطریق وب‌سایت IGN منتشر شده، برخی از این تغییرات را به تصویر می‌کشد.

دانلود از آپارات

شما در این بازی به‌جای جمع آوری متریال‌ها و کارهایی از قبیل پر کردن نقشه‌های طراحی و ساخت یا دستکاری ظواهر اشیا، به‌طور واقع گرایانه‌ای به کارهایی مانند قطعه قطعه کردن چوب می‌پردازید. بنابراین اگر می‌خواهید مثلا یک تیر چوبی بسازید، باید به دقت قسمت بالایی آن را کمی بتراشید. ابزارهایی که در اختیار شما قرار گرفته، این امکان را به شما می‌دهد تا آن‌ها را در هر جهت و حالتی که خواستید قرار دهید.

البته برای کسانی که همان نقشه‌های آبی نسخه اول را بیشتر دوست داشتند، جای نگرانی نیست چراکه آن‌ها همچنان پابرجا هستند؛ فقط برای کسانی که دوست داشتند بیشتر به کارهای عملی پرداخته شود، این نسخه جذابیت بیشتری خواهد داشت.

بازی Sons of the Forest در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند) برای پی سی منتشر می‌شود. در پایان نظرات خود را در اینباره با واران گیم و سایر کاربران در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *