اخبار بازی

شایعه: تاریخ برگزاری مراسم جدید ایکس باکس مشخص شد

ظاهرا مراسم شایعه‌شده ایکس باکس Xbox Developer_Direct نام خواهد داشت و شامل چند بازی بزرگ از شرکت مایکروسافت خواهد بود.

پس از چندین شایعه درمورد برگزای یک مراسم ایکس باکس دایرکت، جز کوردن از رسانه ویندوز سنترال اطلاعات جدیدی درباره زمان برگزاری آن منتشر کرده است. چند منبع مطلع از برنامه‌های مایکروسافت می‌گویند این مراسم Xbox Developer_Direct نام خواهد شد و زمان برگزاری آن ساعت ۲۳:۳۰ روز ۵ بهمن (۲۵ ژانویه) خواهد بود که البته ممکن است تغییر کند. ظاهرا می‌توان انتظار داشت بازی‌های Forza Motorsport، ردفال و Minecraft Legends درکنار محتوایی از استودیو زنیمکس آنلاین حضور داشته باشند.

همچنین گزارش شده این مراسم به بازی‌های بزرگی که امسال منتشر می‌شوند، نگاهی دقیق‌تر خواهد داشت. احتمال دارد Developer_Direct نام مراسم جدید ایکس باکس برای نمایش جزئیات جدید بازی‌های در دست انتشار خود به‌صورت منظم باشد. بااینکه ممکن است زمان مراسم تغییر کند، احتمال برگزاری مراسم هرلحظه بیشتر می‌شود؛ به‌خصوص که شایعه شده بازی Redfall هم در ماه می عرضه خواهد شد.

همچنین استارفیلد هم وجود دارد که دوباره به عرضه آن در نیمه اول سال میلادی جاری اشاره شده است، اما کوردن می‌گوید که ممکن است بازی Starfield در این مراسم حضور نداشته باشد و احتمالا برنامه تبلیغاتی اختصاصی خودش را خواهد داشت. کوردن پیش‌تر هم توییت کرده بود که یک معرفی احتمالی در روزهای آتی وجود خواهد داشت؛ پس احتمالا به‌زودی شاهد اعلام رسمی مایکروسافت خواهیم بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *