اخبار بازی

افزایش هیجان بازیکن‌ها برای بازی Forspoken با تریلر سینمایی

شرکت اسکوئر انیکس تریلر سینمایی جدیدی از بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز Forspoken را در پیش از انتشار آن در ماه بهمن پخش کرد.

سال ۲۰۲۳ با سروصدای زیادی آغاز می‌شود و در ماه ژانویه شاهد عرضه آثار برجسته متعددی خواهیم بود. بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز Forspoken استودیو لومینوس پروداکشنز و شرکت اسکوئر انیکس نیز یکی از آثار است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر سینمایی جدیدی پیش از انتشار بازی فوراسپوکن پخش شده است.

بازی Forspoken کنترل فری هالند را به بازیکن محول می‌کند که به‌طور مرموزی از شهر نیویورک به سرزمین فانتزی زیبا و درعین‌حال بی‌رحمانه آتیا منتقل می‌شود. فری در سرزمین آتیا به مصاف هیولاهای مرگباری به نام Breakbeast می‌رود و درگیر نبرد با ملکه‌های فاسدی تحت عنوان Tantas می‌شود. بازی فوراسپوکن در بخش گیم‌پلی نوید ارائه ترکیبی از مبارزات خیره‌کننده مبتنی‌بر جادو، مکانیک‌های جابه‌جایی روان و یک نقشه وسیع و پهناور را می‌دهد.

بازی Forspoken در تاریخ ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) به پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر راه می‌یابد. یک نسخه‌ی آزمایشی رایگان نیز در کنسول PS5 در دسترس است؛ هرچند توسعه‌دهندگان می‌گویند که نسخه‌ی نهایی در برخی از زمینه‌ها بهبودهایی نسبت‌به نسخه‌ی دمو داشته است. شما می‌توانید تریلر سینمایی فوراسپوکن را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *