اخبار بازی

پشتیبانی بازی Star Wars Jedi: Survivor از فناوری FSR شرکت AMD

با اعلام AMD، بازی Star Wars Jedi: Survivor از فناوری FSR این شرکت پشتیبانی خواهد کرد.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی بازی Star Wars Jedi: Survivor که حدود دو ماه دیگر است، شرکت EA و استودیو ریسپاون اینترتینمنت به مرور جزئیات بیشتری از آن را منتشر می‌کنند. در همین راستا اخیرا جزئیات جدیدی مربوط‌به عملکرد نسخه‌ی پی سی این این بازی با هواداران به اشتراک گذاشته شده است.

طبق اعلام رسمی، اثر اکشن ماجراجویی Star Wars Jedi: Survivor یک بازی رسمی با مشارکت AMD خواهد بود. طبق اطلاعات منتشرشده در صفحه‌ی این بازی روی وب‌سایت AMD، جدیدترین نسخه‌ی Star Wars Jedi از فناوری FidelityFX Super Resolution این شرکت پشتیبانی خواهند کرد. بااین‌حال هنوز مشخص نشده است که این بازی از نسخه‌ی ۲.۰ فناوری FSR بهره می‌برد یا خیر. در همین حال AMD تایید کرد این بازی از فناوری FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد تصاویری واضح‌تر و تجربه‌ای استثنایی از بازی در نمایشگر پشتیبانی‌کننده از HDR را داشته باشند.

اخیرا حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Star Wars Jedi: Survivor برای کامپیوترها اعلام شد و ریسپاون تایید کرد بازیکنان برای این بازی به حدود ۱۳۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد. بازی Star Wars Jedi: Survivor قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *