اخبار بازی

نارضایتی بازیکنان Overwatch 2 از ایونت Battle for Olympus

بااینکه ایونت جدید اورواچ ۲ به نام Battle for Olympus تنها سه روز است شروع شده، برخی بازیکنان آن را بدترین ایونت تاریخ این سری می‌دانند.

ایونت Battle for Olympus بازی Overwatch 2 روز ۱۵ دی (۵ ژانویه) شروع شد؛ اما به همین سرعت بازیکنان آن را بدترین ایونت تاریخ اورواچ می‌دانند. بیشتر نارضایتی به‌خاطر این است که بازیکنان دوست دارند به‌جای حالت Free for All (همه دربرابر یکدیگر، تیمی وجود ندارد) این ایونت میزبان حالت PvE (بازیکن دربرابر محیط، دشمنان توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند) باشد تا دوستان با یکدیگر متحد شده و برخی از جوایز این ایونت شکایت دارند.

جایزه اصلی این ایونت اسکین Winged Victory Mercy است که از سال ۲۰۱۷ در اورواچ در دسترس بوده و طبیعتا بسیاری از بازیکنان آن را دارند. متاسفانه جایگزینی برای این بازیکنان درنظر گرفته نشده است و این باعث می‌شود بسیاری انگیزه‌ای برای شرکت در این ایونت نداشته باشند. اما بااینکه برخی دیگر می‌خواهند در این ایونت حضور یابند، مشکل دیگری وجود دارد و آن خود حالت بازی Battle for Olympus است.

این حالت Deathmatch Free for All تنها هفت قهرمان بازی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که شامل جانکر کویین، رودهاگ، پاراه، لوسیو، راماترا، ویدومیکر و رینهارت است که همگی اسکین جدیدی دارند. برخی فکر می‌کنند قرار دادن چهار قهرمان تانک در ایونت بیش‌ازحد کافی است و بسیاری از بازیکنان هم از مهارت‌های بیش‌ازاندازه قوی رودهاگ استفاده می‌کنند، بدون اینکه کاراکتر مناسبی وجود داشته باشد تا جلوی کارهای او را بگیرد.

این موارد باعث شده مود بازی خسته‌کننده و غیرمتعادل نامیده شود. کاربران ردیت هم این حالت را بیشتر از یک ایونت به حالت Workshop تشبیه کرده‌اند و حتی برخی گفته‌اند Battle for Olympus بدترین ایونت تاریخ اورواچ است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *