اخبار بازی

احتمال یکپارچه سازی پلی استیشن کلاود گیمینگ با سرویس‌های استریمینگ

طبق پتنت جدید سونی، بار دیگر امکان ارائه خدمات پلی استیشن کلاود گیمینگ در سرویس‌های استریمینگ مثل نتفلیکس و تجهیزاتی مانند Fire TV Stick مطرح شده است.

پتنت جدیدی که توسط سونی به ثبت رسیده نشان می‌دهد این شرکت ایده‌ی یکپارچه سازی کلاود گیمینگ با سرویس‌های استریمینگ و تجهیزات خود را در سر می‌پروراند. البته که این موضوع با پیشرفت‌هایی که در زمینه کلاود گیمینگ محقق شده و همچنین اطلاعاتی که ازطریق دیتاماین اپلیکیشن نتفلیکس مبنی بر اضافه کردن پشتیبانی از دوال سنس به‌دست آمده بود، چندان هم دور انتظار نیست. درواقع شایعات همکاری پلی استیشن کلاود گیمینگ و نتفلیکس مدتی است که در رسانه‌ها مطرح شده است.

کنترلر دوال سنس و رابط کاربری PS5

در سال ۲۰۲۱ و زمانی‌که اولین اخبار ورود نتفلیکس به صنعت گیمینگ مطرح شد، تصویری از اطلاعات به‌دست آمده توسط دیتاماینرها و ازطریق اپلیکیشن نتفلیکس در اینترنت منتشر شد که بازی Ghost of Tsushima و کنترلر PS5 را در میان مواردی که از آن‌ها پشتیبانی می‌شود، نشان می‌داد. در آن زمان واکنشی نسبت به این خبر ارائه نشد اما پتنت کشف شده توسط VeryAli Gaming بار دیگر نشان می‌دهد که ظاهراً سونی هنوز این ایده را در دستور کار دارد.

بدین ترتیب می‌توان در آینده انتظار بازی‌های پلی استیشن را ازطریق سرویس‌های استریمینگ مثل نتفلیکس و تجهیزاتی مانند Fire TV Stick داشت.

نظر شما در اینباره به چه شکل است؟ در ادامه می‌توانید نظرات خود را با واران گیم و سایر کاربران در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *