اخبار بازی

نمایش میزان پیشرفت توسعه بازی Skate در ویدیو گیم پلی تازه

طرفدارها می‌توانند میزان پیشرفت توسعه‌ی بازی مورد انتظار Skate شرکت الکترونیک آرتز را در شوکیس تازه‌ی توسعه‌دهندگان بررسی کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Electronic Arts و استودیو Full Circle با پخش ویدیوی جدیدی میزان پیشرفت توسعه‌ی بازی مورد انتظار اسکیت‌بُردینگ Skate را به نمایش گذاشتند. در این ویدیو کاز پری، مدیر نوآوری ارشد بازی، مت درکسن، کارگردان ارشد انیمیشن، رایان پلکز، طراح اصلی گیم‌پلی، مگالی سانت-دبارد، کارگردان هنری مجموعه و الیوت والتون، طراح مراحل، جزئیاتی را درباره‌ی بازی اسکیت ارائه می‌دهند.

دانلود ویدیو از آپارات

اعضای تیم توسعه بیان می‌کنند که همه‌ی گیم‌پلی‌های به نمایش درآمده در این ویدیو دقیقا مشابه آن چیزی نیست که قبلا شاهد آن‌ها بودیم. در همین راستا استودیو فول سرکل بازخوردهای نسبتا زیاد طرفدارها را در نظر گرفته است تا این بازی به اندازه‌ی کافی به نسخه‌های قبلی وفادار بماند. ناگفته نماند که این ویدیو تنها یک ویدیوی بسیار اولیه از نسخه‌ی ماقبل پری-آلفا بازی Skate است؛ بنابراین نسخه‌ی نهایی احتمالا تفاوت‌های زیادی با آن خواهد داشت.

در اوایل سال جاری ویدیوهایی از Skate در سطح اینترنت فاش شد، اما این اولین‌بار است که شاهد پخش ویدیوی رسمی گیم‌پلی بازی هستیم. شرکت الکترونیک آرتز هنوز تاریخ انتشار این بازی اسکیت‌بُردینگ را اعلام نکرده است، اما درحال‌حاضر می‌دانیم که این اثر به‌شکل رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. ظاهرا این بازی فاصله‌ی زیادی تا انتشار دارد و طرفدارها نباید به این زودی‌ها منتظر تجربه‌ی آن باشند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *