اخبار بازی

معرفی ویژگی های PvP فصل هشتم Sea of Thieves در تریلری تازه

استودیو ریر در تریلر تازه‌ی بازی Sea of Thieves به نمایش ویژگی‌های بخش PvP فصل هشتم پرداخته است.

استودیو ریر یک ویدیوی جدید از بازی Sea of Thieves پخش کرده است که جزئیات محتوای جدید فصل هشتم از جمله بخش PvP را به نمایش می‌گذارد. در این ویدیو ۹ دقیقه‌ای بازیکنان می‌توانند مکان‌های جدید برای کاوش و انواع آیتم‌ تزئینی جدید این فصل را مشاهده کنند.

بااین‌حال بزرگ‌ترین ویژگی جدید که قرار است در فصل هشتم به Sea of Thieves اضافه شود، امکان انتخاب دلخواه نبردهای PvP توسط بازیکنان است. با این کار بازیکنان بدون وقفه خود را در میان یک نبرد دریایی با کشتی دزدان دیگر خواهند یافت. در این بخش بازیکنان باید به‌عنوان یک عضو از دو جناح مخالف Guardians of Fortune و Servants of the Flame به مبارزه بپردازند. پیوستن به یکی از این جناح‌ها آیتم‌های تزئینی مختلفی را در دسترس قرار خواهد داد و بازیکنان باید بعد از انتخاب جناح دلخواه خود، مأموریت‌هایی را به نمایندگی آن‌ها انجام دهند.

بازیکنان می‌توانند با استفاده از آیتم جدید Hourglass of Fate که در کابین کاپیتان قرار دارد، جناح خود را آزادانه تغییر دهند. انتخاب یک جناح اساسا بازیکنان را در همان لحظه برای یک نبرد PvP آماده می‌کند. افرادی که می‌خواهند به مبارزه‌ی دریایی بپردازند و دزدان دریایی جناح مقابل را شکار کنند، می‌توانند از نقشه جنگی که روی میز اتاق کاپیتان قرار دارد، استفاده کنند. با انجام این کار خدمه و کشتی آن‌ها به زیر آب می‌رود تا حریفی پیدا شود. آن‌ها پس از بالا آمدن، خود را در نبردی دریایی خواهند یافت.

اسکین های فصل هشتم بازی Sea of Thieves

همچنین بازیکنان می‌توانند از زمان حضور خود در زیر آب استفاده کنند تا مطمئن شوند که کشتی آن‌ها برای مبارزه آماده است. هنگامی که حریف پیدا شد، کشتی از زیر آب در نزدیکی حریف بیرون می‌آید. هر دو کشتی در منطقه‌ای قرار می‌گیرند که برای نبرد تعیین شده است و این ناحیه را با استفاده از نقشه‌ی کشتی می‌توان تشخیص داد. خروج از منطقه‌ی تعیین‌شده باعث غرق شدن کشتی شما می‌شود و به‌عنوان بازیکن شکست‌خورده از مبارزه خارج می‌شوید.

پیروزی در مبارزه‌های PvP ارزش Hourglass of Fate را افزایش می‌دهد و بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن هر زمان که بخواهند نبردها را ترک کنند. همچنین رسیدن به لول بالا با استفاده از فعالیت برای یک یا هر دو جناح ذکرشده به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ظاهر کشتی و خدمه‌ی خود را مطابق با جناح انتخابی تغییر دهند. درنهایت استودیو Rare اعلام کرد در فصل هشتم بازی Sea of Thieves قراردادهای جدیدی برای کاپیتان‌ها اضافه می‌کند. این مأموریت‌ها با نقاط عطفی همراه هستند و می‌توان آن‌ها را تکمیل کرد تا ترینکت‌ها و آیتم‌های تزئینی را به‌عنوان پاداش به‌دست آورد.

دانلود ویدیو از آپارات

فصل هشتم بازی Sea of Thieves قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر (ا آذر) امسال آغاز شود و تمام محتوای گیم‌پلی به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. بازی Sea of Thieves هم‌اکنون روی پی سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شده است. همچنین کاربران سرویس گیم پس می‌توانند به این بازی دسترسی داشته باشند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم واران گیم در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *