اخبار بازی

تمایل کارگردان Fallout: New Vegas به توسعه یک بازی فال‌اوت جدید

کارگردان Fallout: New Vegas اعلام کرد عاشق این سری است و تمایل دارد نسخه‌ای جدید از آن را توسعه دهد.

بسیاری از طرفداران سری Fallout، بازی Fallout: New Vegas از استودیو آبسیدین را بهترین بازی در این سری می‌دانند و با وجود گذشت بیش از یک دهه از عرضه‌ی آن، همچنان امیدوار به تجربه‌ی دنباله‌ای شایسته برای آن هستند. البته اکنون هم سری بازی Fallout شرکت بتسدا و هم استودیو آبسیدین در مالکیت مایکروسافت هستند. این مورد امید طرفداران برای تجربه‌ی دنباله‌ی Fallout: New Vegas را افزایش داده است.

به تازگی جاش سویر، کارگردان بازی Fallout: New Vegas که در ادامه کارگردانی نسخه‌‌های اول و دوم Pillar of Eternity به همراه بازی Pentiment را بر عهده داشته است، اعلام کرد در آینده آماده‌ی بازگشت به سمت توسعه‌ی سری Fallout خواهد بود. وی در مصاحبه با Kinda Funny Games در مورد توسعه‌ی دنباله‌ی Fallout: New Vegas گفت: «ساخت آن بازی فوق‌العاده رضایت‌بخش و عالی بود. آن یک توسعه‌ی دیوانه‌کننده بود. زیرا ما فقط ۱۸ ماه فرصت داشتیم و قبلا از آن انجین استفاده نکرده بودیم. اما بله، من عاشق Fallout و دنیای آن هستم و می‌توانم خودم را دوباره در حال کار کردن روی آن ببینم. اما خواهیم دید که آینده، من را به کجا خواهد برد».

شخصیت اصلی بازی Fallout New Vegas

در ادامه‌ی این مصاحبه از سویر در مورد جهان احتمالی بازی‌های Fallout در آینده پرسیده شد تا نظر خود را درباره‌ی جریان داشتن داستان این سری در مناطقی غیر از وگاس بگوید که او اینگونه پاسخ داد: «افراد درباره New Orleans صحبت کرده‌اند. من فکر می‌کنم کالیفرنیا یا غرب میانه نیز بسیار جالب خواهند بود. فکر می‌کنم مکان‌های جالب زیادی در ایالات متحده وجود دارد. آیا بسیاری از طرفداران در مورد جریان داشتن Fallout در مناطق دیگر جهان صحبت کرده‌اند؟ فکر می‌کنم آن‌ نیز جالب باشد».

حدود یک ماه پیش فرگس اورگارت، بنیانگذار و مدیرعامل آبسیدین اینترتینمنت گفت که این استودیو تمایل دارد روی یک بازی جدید از سری Fallout کار کند. جالب اینجاست که گزارش‌های قبلی ادعا می‌کنند پیشنهاد بسیار اولیه‌ای برای ساخت دنباله‌ی Fallout: New Vegas در حال بررسی توسط مایکروسافت است. با این حال شرکت بتسدا اعلام کرده است پس از پایان توسعه‌ی دو بازی Starfield و The Elder Scrolls 6 به ساخت نسخه‌ی جدید Fallout می‌پردازد که می‌توان حدس زد تا سال‌های طولانی عرضه نخواهد شد. اگر یک نسخه‌ی جدید از Fallout توسط آبسیدین ساخته شود، بدون شک می‌تواند انتظار کشیدن در این وقفه‌ی طولانی را برای طرفداران سری راحت‌تر کند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن‌ را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *