اخبار بازی

تغییر بازیگر هری آزبورن در بازی Marvel’s Spider-Man 2

اسکات پورتر، بازیگر نقش هری آزبورن در بازی Marvel’s Spider-Man اعلام کرد در دنباله این بازی حضور نخواهد داشت و این نقش توسط بازیگر دیگری اجرا خواهد شد.

در بازی Marvel’s Spider-Man که سال ۲۰۱۸ عرضه شد، هری آزبورن نقش بسیار مهمی نداشت؛ هرچند اگر بازی را تمام کرده باشید، آگاه هستید که به احتمال زیاد او در بازی Marvel’s Spider-Man 2 نقش مهمی در داستان بازی ایفا خواهد کرد. اما با اینکه این کاراکتر نقش بزرگ‌تری در بازی خواهد داشت، به نظر نقش او توسط شخص دیگری اجرا خواهد شد.

در نسخه اول اسپایدرمن صداگذاری هری آزبورن توسط اسکات پورتر انجام شده بود، اما در توییتی پاک‌شده، اسکات پورتر اعلام کرده است که برای این نقش در بازی Marvel’s Spider-Man 2 باز نخواهد گشت و استودیو اینسامنیاک تصمیم گرفته است که با بازیگری کار کند که سن او نزدیک‌تر به سن کاراکتر آزبورن باشد. در توییت پورتر نوشته شده است:

«با اینکه من نقش هری را در بازی اول اجرا کردم، متاسفانه در دنباله بازی نخواهم بود. [اینسامنیاک] تصمیم گرفته است به‌دنبال تصویری واقعی باشد و من باور دارم تفاوت سن من و هری بیشتر از میزانی بود که بتوان بر آن غلبه کرد. ناراحت شده بودم اما درکش می‌کنم. [Marvel’s Spider-Man 2] یک بازی عالی خواهد بود».

توییت پاک‌شده اسکات پورتر درمورد هری آزبورن در Marvel's Spider-Man 2

پورتر به‌تازگی در بازی God of War Ragnarok نقش هایمدال را ایفا کرد و در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League ساخته راک‌استدی نقش فلش را اجرا خواهد کرد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۳ برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود. با اینکه اطلاعات رسمی از بازی اندک است، اما طبق گزارش‌ها منتشرشده در پشت صحنه روند ساخت بازی از انتظارات فراتر رفته و پروسه خوبی را سپری می‌کند تا احتمال تأخیر خوردن آن کم شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *