اخبار بازی

انتقال استودیو Volition از دیپ سیلور به شرکت گیرباکس

با اعلام گروه امبریسر، استودیو Volition در آینده زیر نظر شرکت گیرباکس فعالیت خواهد کرد.

باتوجه‌به نمرات منتقدان و بازخورد بازیکنان می‌توان گفت که ریبوت Saints Row نه‌تنها برای طرفداران این سری ناامیدکننده بود بلکه برای استودیو Volition و شرکت ناشر Deep Silver نیز موفقیتی کمتر از انتظار به ارمغان آورد. حتی با اینکه تعداد بازیکنان ریبوت Saints Row در ماه گذشته از یک میلیون نفر عبور کرد اما طبق گفته‌ی گروه امبریسر، شرکت مادر دیپ سیلور، عملکرد این بازی کمتر از حد انتظار بوده است.

به‌تازگی شرکت امبریسر اعلام کرد استودیو Volition که زیر نظر دیپ سیلور فعالیت می‌کند، در آینده تحت مدیریت گیرباکس اینترتینمنت به توسعه‌ی بازی ادامه خواهد داد. به‌گفته‌ی امبریسر، این کار برای اطمینان از موفقیت‌های آینده‌ی تیم Volition انجام می‌شود و احتمالا در آینده انتقال‌های استودیوی مشابهی اتفاق بیفتد.

محیط، ماشین و کاراکترهای ریبوت Saints Row

در بیانیه امبریسر آمده است: «استقبال از ریبوت Saints Row انتظار را برآورده نکرد و طرفداران را تا حدی دچار دو دستگی کرد. بااین‌حال استودیو بازی‌سازی Volition سخت تلاش می‌کند تا تجربه بازیکن را بهبود بخشد. از نظر مالی ریبوت Saints Row مطابق با انتظار مدیریت در دوره سه‌ماهه عمل کرده است. در آینده استودیو Volition تبدیل به بخشی از گیرباکس می‌شود که همه ابزارها از جمله یک تیم مدیریت باتجربه ساکن در ایالات متحده را برای تضمین موفقیت آینده‌ی Volition در اختیار دارد. این اولین انتقال گروهی داخلی است که در آن یک استودیوی اصلی را بین گروه‌های مدیریتی منتقل می‌کنیم، اما لزوما آخرین مورد نیست».

استودیو Volition اخیرا به‌روزرسانی بزرگی را برای ریبوت Saints Row منتشر کرده است که بیش از ۲۰۰ اصلاح را در بازی اعمال می‌کند. این بازی هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *