اخبار بازی

احتمال اضافه شدن Assassin’s Creed Valhalla به ایکس باکس گیم پس

درج نشان ایکس باکس گیم پس در فروشگاه ایکس باکس لهستان نشان می‌دهد Assassin’s Creed Valhalla ممکن است در آینده نزدیک به سرویس اشتراکی مایکروسافت ملحق شود.

به نظر می‌رسد که Assassin’s Creed Valhalla به Odyssey و Origins در فهرست بازی‌های سرویس گیم پس اضافه خواهد شد. درج نشان گیم پس روی صفحه اختصاصی این بازی در فروشگاه لهستانی ایکس باکس، این شایعه را در رسانه‌ها مطرح کرده است.

همان‌طور که اشاره شد، بازی‌های Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed Odyssey هر دو در سرویس گیم پس قابل دسترسی بوده و اینطور به نظر می‌رسد که Assassin’s Creed Valhalla نیز به این جمع ملحق خواهد شد. وبسایت XGP.pl گزارش داده که این اتفاق می‌تواند یک اشتباه سهوی ساده باشد اما ممکن است موجب فاش شده زودتر از موعد این خبر شده باشد. یوبیسافت هیچ اشاره‌ای به این موضوع نداشته و فعلاً باید این خبر را یک شایعه تلقی کرد؛ اما احتمال آن همچنان مطرح است.

نشان ایکس باکس گیم پس روی بازی Assassin's Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla به‌تازگی به ۲۰ میلیون بازیکن دست یافته و قرار است با بسته الحاقی رایگانی که اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌کند، به داستان ایور پایان دهد. این مجموعه با پایان کار خود در Assassin’s Creed Valhalla، به ریشه‌های مجموعه‌ی اساسینز کرید در بازی Assassin’s Creed Mirage بازمی‌گردد و در ادامه با قسمت جدید این بازی جهان باز RPG به ژاپن فئودال منتقل خواهد شد.

درنهایت نظرات خود را در اینباره با واران گیم و سایر کاربران در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *