اخبار بازی

متقاعد شدن بازیگر نقش اودین God of War Ragnarok برای نقش‌آفرینی در لازی توسط پسرش

ریچارد شیف، بازیگر نقش اودین در God of War Ragnarok، توسط پسرش که یکی از طرفداران بزرگ سری خدای جنگ به شمار می‌آید، متقاعد شده است این نقش را بازی کند.

به تازگی اریک ویلیامز، کارگردان بازی God of War Ragnarok در مصاحبه‌ای با مجله‌ی گیم اینفورمر توضیح داد که تیم سازنده گزینه‌های متعددی برای بازی در نقش شخصیت اودین در مرحله‌ی طراحی اولیه‌ی مفهومی داشت و در نهایت ریچارد شیف انتخاب نهایی بود. با این حال به نظر می‌رسد پسر وی نقش مهمی در ایفای نقش شیف به عنوان اودین داشته است. ویلیامز در این باره توضیح داد: 

«ما حتی فکر نمی‌کردیم که او تماس بگیرد. شیف به بازی‌های ویدیویی اهمیتی نمی‌دهد. در نهایت، ما می خواستیم فقط پاسخ را بفهمیم یا حتی از او بخواهیم به ما پاسخ منفی بدهد. بنابراین زمانی که ریچارد با پسرش که از طرفداران خدای جنگ است در اتومبیل بودند، از او پرسید که در مورد God of War چه می‌داند؟ و پسرش اینطور گفت که فقط پاسخ مثبت بده. مهم نیست چه چیزی است، فقط بگو بله. سپس همان شب پسرش به خانه رفت و پیامی در دو صفحه برای ریچارد نوشت. او در مورد نسخه‌ی ۲۰۱۸ برای او توضیح داد تا بفهمد وقتی روز بعد به دیدار ما می‌آید، درگیر چه پروژه‌ای است».

ریچارد شیف در نقش اودین بازی God Of War Ragnarok

(ریچارد شیف در نقش شخصیت اودین بازی God Of War Ragnarok)

بازی God of War Ragnarok هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *