اخبار بازی

عبور تعداد مشترکان سرویس نینتندو سوییچ آنلاین از ۳۶ میلیون نفر

با اعلام شرکت نینتندو، آمار تعداد مشترکان سرویس نینتندو سوییچ آنلاین از ۳۶ میلیون نفر فراتر رفته است.

سرویس نینتندو سوییچ آنلاین تا تبدیل شدن به یکی از بهترین سرویس‌های اشتراک بازی فاصله‌ی زیادی دارد و در مقایسه با سرویس‌های شرکت‌های رقیب به مانند پلی استیشن پلاس سونی و ایکس باکس گیم پس از امکانات اندکی برخوردار است. بااین‌حال سرویس شرکت نینتندو از زمان شروع به کار خود تا تاکنون با موفقیت به پیشرفت خود ادامه داد و به نظر می‌رسد رشد و گسترش آن همچنان ادامه دارد.

شرکت نینتندو در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اخیر خود اعلام کرد سرویس نینتندو سوییچ آنلاین تا پایان سپتامبر ۲۰۲۲ بیش از ۳۶ میلیون مشترک در سراسر جهان را جذب کرده است. این تعداد در مدت مشابه سال گذشته به ۳۲ میلیون نفر رسیده بود. باید در نظر داشت که این آمار نینتندو مربوط‌به هر دو سرویس پایه و رده‌ی گران‌تر Nintendo Switch Online + Expansion Pack است که شامل فهرستی از بازی‌های N64 و سگا جنسیس و دسترسی رایگان به محتوای الحاقی تعدادی از بازی‌های نینتندو سوییچ می‌شود.

کاراکتر باوزر در بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope

نینتندو اخیرا اعلام کرد در حال تأسیس یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک جدید به نام Nintendo Systems با مشارکت DeNA است. این شرکت جدید به‌دنبال تقویت دیجیتالی شدن تجارت نینتندو ازطریق تحقیق، توسعه و ایجاد سرویس‌های ارزش افزوده جدید برای تقویت بیشتر رابطه نینتندو با مصرف‌کنندگان است. علاوه‌بر این نینتندو در آمار مالی اخیر خود اعلام کرد کنسول نینتندو سوییچ تاکنون بیش از ۱۱۴ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی و شرکت نینتندو را با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *