اخبار بازی

تلاش سونی برای تولید ۲ میلیون هدست PSVR2 تا ماه مارس سال ۲۰۲۳

بلومبرگ از تلاش سونی برای تولید ۲ میلیون هدست PSVR2 تا اوایل فروردین سال آینده خبر داده است.

اواخر زمستان سال گذشته سونی به‌صورت رسمی از ظاهر و طراحی هدست واقعیت مجازی PSVR2 رونمایی کرد. تا به این لحظه اطلاعات مختلفی از این هدست به گوش علاقه‌مندان رسیده است. باتوجه‌به فراگیر شدن تجربه آثار مختلف با استفاده و کمک از هدست‌های واقعیت مجازی، سونی برنامه‌های بلندپروازانه‌ای را برای این محصول خود در سر دارد. انتظارات از PSVR2 باتوجه‌به نمایش‌های ارائه‌شده از این هدست، بسیار بالا است.

حال در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، بلومبرگ در گزارش جدید خود مدعی شد که سونی قصد دارد تا ماه مارس سال ۲۰۲۳ دو میلیون دستگاه از پلی استیشن وی آر ۲ را تولید و آن‌ها را برای خریداران آماده کند. طبق گزارش‌ها، این شرکت تولید انبوه PSVR2 را از ماه گذشته میلادی آغاز کرده و تا به این لحظه، این روند بدون هیچ مشکل و محدودیتی مسیر خود را طی می‌کند. سازندگان در تلاش هستند تا در اوایل سال آینده میلادی پلی استیشن وی‌آر ۲ را در اختیار کاربران قرار بدهند. 

PSVR 2

گزارش اخیر بلومبرگ به ما امکان تخمین تعداد دستگاه‌های موجود از PSVR2 را در زمان عرضه می‌دهد. در گذشته بیشتر از یک سال زمان طی شد تا فروش اولین هدست PSVR به دو میلیون نسخه برسد. با‌این‌حال نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که در آن زمان استفاده از این دستگاه به شکل امروزی مرسوم و رایج نبود. در این سال‌ها عرضه هدست‌هایی مثل Oculus Quest 2، این فناوری نوین را با قیمت بهتر و ارزان‌تری، در دسترس تعداد بیشتری از علاقه‌مندان قرار داده است.

پلی استیشن وی آر تا ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ به فروش پنج میلیون دستگاه رسید. ظاهرا سونی قصد دارد دو میلیون نسخه از پلی استیشن وی آر ۲ را در زمان عرضه این دستگاه در اختیار داشته باشد. وقوع این امر نشان‌ می‌دهد که سونی سرمایه‌گذاری کلان و هنگفتی را روی PSVR2 انجام داده است.

تاکنون آثاری مثل Horizon Call of the Mountain ،Firewall Ultra و The Walking Dead: Saints and Sinners – Chapter 2: Retribution به‌صورت رسمی برای عرضه روی PSVR2، معرفی شده‌اند. بازی‌هایی که نمایش‌های خوبی را از خود نشان داده‌اند. بااین‌حال سونی در گذشته اعلام کرده بود که آثار عرضه‌شده برای PSVR، روی پلی استیشن وی آر ۲ قابل اجرا نخواهند بود.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از هدست واقعیت مجازی PSVR2 دارید؟ دیدگاه‌های خود را با واران گیم به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *