اخبار بازی

افتخار سازنده بازی Lies of P به مقایسه آن با Bloodborne

سازنده‌ی بازی Lies of P اعلام کرد به مقایسه شدن این اثر با Bloodborne افتخار می‌کند.

از همان لحظه‌ی اول رونمایی از بازی تاریک و سولزلایک Lies of P، بسیاری از بازیکنان متوجه شباهت این اثر جدید با بازی Bloodborne استودیوی فرام‌سافتور شدند. باتوجه‌به محبوبیت Bloodborne در میان بازیکنان، تاکنون مقایسه‌های زیادی بین این بازی و نمایش‌های Lies of P انجام شده است. همچنین بسیاری از رسانه‌های بازی تاکنون به الهام‌های بسیار Lies of P از بازی بلادبورن اشاره کرده‌اند و برخی آن را یک نسخه از بلادبورن پلی استیشن برای بازیکنان ایکس باکس و پی سی می‌دانند.

حال به نظر می‌رسد این مقایسه‌ها و اشاره به الهام‌های بسیار Lies of P از بازی بلادبورن نه‌تنها باعث ناراحتی سازندگان نشده، بلکه آن‌ها به این موضوع افتخار می‌کنند. در همین راستا اخیرا چوی جی وون، کارگردان Lies of P در مصاحبه با Gamereactor گفت که به مقایسه‌ی این بازی با بازی Bloodborne افتخار می‌کند: «من خود یکی از طرفداران بزرگ Bloodborne هستم. احساس افتخار می‌کنم که هنر من درکنار نام Bloodborne ذکر می‌شود؛ بنابراین من بسیار مفتخرم».

بازی Lies of P قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *