اخبار بازی

تعطیلی اپلیکیشن Facebook Gaming در آینده نزدیک

اپلیکیشن Facebook Gaming که برای iOS و اندروید عرضه شده است، در پاییز امسال تعطیل خواهد شد.

با اعلام رسمی شرکت متا، قرار است به‌زودی اپلیکیشن Facebook Gaming به حیات خود پایان دهد و پس از تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر)، این نرم‌افزار دیگر روی اندروید و iOS کار نخواهد کرد. از این اپلیکیشن برای تماشای لایواستریم‌های Facebook Gaming استفاده می‌شد؛ هرچند قرار است این لایواستریم‌ها به اپلیکیشن اصلی فیسبوک منتقل شود.

با اینکه بخش فیسبوک گیمینگ همچنان وجود خواهد داشت و به فعالیت خود ادامه می‌دهد، اما بسته شدن اپلیکیشن آن می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر عملکرد پایین‌تر از انتظار آن در رقابت این سرویس با توییچ و یوتیوب گیمینگ باشد. این نرم‌افزار اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار گرفته بود. متا در بیانیه‌ای که منتشر کرده، در این رابطه توضیح داد:

«می‌خواهیم از همه شما به خاطر همه کارهایی که از زمان عرضه اپلیکیشن برای خلق یک جامعه پویا برای گیمرها و طرفداران انجام داده‌اید، تشکر صمیمانه‌ای کنیم. این واقعا یک تلاش جامعه‌محور بود تا ویژگی‌های گیمینگ جدیدی به فیسبوک بیاید. با وجود اعلام این خبر، هدف ما که متصل کردن بازیکنان، طرفداران و سازندگان با بازی‌هایی که دوست دارند تغییر نکرده است و همچنان می‌توانید بازی‌های خود، استریمرها و گروه‌ها را با مراجعه به بخش Gaming اپلیکیشن فیسبوک پیدا کنید.»

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *