اخبار بازی

نمایش قابلیت های دوال‌سنس PS5 در تریلر جدید بازی هاگوارتز لگسی

جدیدترین تریلر منتشرشده از Hogwarts Legacy به نمایش قابلیت‌‌های کنترلر DualSense پلی استیشن 5 در گیم‌پلی بازی می‌پردازد.

به‌تازگی استودیوی بازی‌سازی آوالانچ سافتور تریلر جدیدی از هاگوارتز لگسی را پخش کرد که در آن به قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس کنسول پلی استیشن 5 در بخش‌های مختلف گیم‌پلی می‌پردازد. با اینکه بسیاری از محتویات این تریلر از نمایش بازی Hogwarts Legacy در رویداد State of Play سونی گرفته شده است، اما نگاه اجمالی خوبی از نقش لرزش‌های دقیق و پرجزئیات، تریگرهای تطبیق‌پذیر و قابلیت‌های دیگر دوال‌سنس در تجربه‌ی هاگوارتز لگسی را تقدیم هوادارها می‌کند.

در تریلر پخش‌شده می‌توان بازخوردهای لمسی جذابی را مشاهده کرد که حاصل استفاده از جادوهای مختلف هستند. طبق اطلاعات منتشرشده در بلاگ رسمی پلی استیشن، هرچه جادوی مورد استفاده توسط بازیکنان قدرتمندتر و پیشرفته‌تر باشد، میزان تنشی که بازیکن ازطریق کنترلر خود احساس می‌کند هم افزایش خواهد یافت. در همین راستا چندلر وود از استودیوی بازی‌سازی آوالانچ سافتور شرکت برادران وارنر گفت:

«ما به‌طور ویژه این تنش‌ها را متمرکز بر سمت راست قرار دادیم تا دوال‌سنس در امتداد چوب دستی‌ شما که در بازی نگه می‌دارید، واکنش نشان دهد. وقتی طلسمی را با Protego منحرف می‌کنید، جادو انعکاس‌یافته و جذب‌شده توسط Shield Charm را احساس خواهید کرد».

مبارزه با یک ترول در بازی Hogwarts Legacy

علاوه‌بر بخش مبارزات، قابلیت‌های بازخورد لمسی و تریگرهای تطبیق‌پذیر دسته کنسول PS5 در بخش‌های دیگر به مانند زمان ساخت معجون‌ها یا در طول پرواز استفاده خواهند شد. همچنین نوار نورانی روی DualSense متناسب با گروهی که شما به آن پیوسته‌اید، تغییر خواهد کرد؛ برای مثال گروه ریونکلا با رنگ‌های آبی و برنزی، گروه گریفیندور با رنگ‌های قرمز و طلایی، گروه اسلیترین با رنگ‌های سبز و نقره‌ای و گروه هافلپاف با رنگ‌های زرد و سیاه روی نوار نورانی کنترلر پلی استیشن 5 نشان داده می‌شوند.

طبق توضیحات پلی استیشن، بازی Hogwarts Legacy دارای هر دو گزینه‌ی گرافیکی Fidelity و Performance خواهد بود. بااین‌حال رزولوشن یا فریم‌ریت آن‌ها هنوز مشخص نشده است. درحالی‌که شرکت برادران وارنر هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی هاگوارتز لگسی اعلام نکرده است، اما تیم سازنده یک بار دیگر تایید کرد که این بازی در مسیر توسعه‌ی خود برای انتشار در تعطیلات سال ۲۰۲۲ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ قرار دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با زومجی در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *