اخبار بازی

آمار فروش It Takes Two به 3 میلیون نسخه رسید – واران گیم

 

تازه‌ترین محصول استودیو Hazelight همچنان با قدرت به فتح کردن رکوردهای جدید ادامه می‌دهد و در همین راستا جدیدترین آمار فروش It Takes Two خبر از ثبت آمار خیره کننده سه میلیون نسخه‌ای می‌دهد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

محصول جدید استودیو هیزلایت از همان ابتدای معرفی عنوانی جذاب و گیرا جلوه می‌کرد و می‌شد تا با در نظر گرفتن سابقه درخشان تیم سازنده، موفقیت آن را تا حد زیادی پیشبینی کرد اما، شاید کمتری کسی انتظار چنین سرعت فروش بالایی را از این عنوان داشت و بدون شک شرط تجربه بازی به صورت کو-آپ (آفلاین یا آنلاین) مسلما یک خبر منفی برای فروش It Takes Two بود اما، حتی این مورد نیز نتوانسته مانع از عملکرد قدرتمند بازی از نظر تجاری شود.

آمار فروش It Takes Two در یک ماه اول عرضه به بیش از یک میلیون نسخه رسید و حال و تنها پس از چند ماه انتشار، دو میلیون نسخه دیگر نیز به این آمار افزوده شده تا این بازی در کمتر از یک سال پس از زمان عرضه به رکورد خیره کننده ۳ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند. این خبر را اکانت رسمی توئیتر استودیو سازنده اعلام کرد. مطابق این توئیت پیامی که سازندگان از این آمار می‌گیرند، واضح است: ژانر ماجراجویی کو-آپ همچنان طرفداران زیادی دارد و تا سالیان متمادی به فعالیت خود در صنعت گیم ادامه خواهد داد.

It Takes Two هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *