اخبار بازی

The Masquerade Bloodhunt برای PS5 بزودی منتشر می‌شود

پس از تایید عرضه بازی Vampire: The Masquerade Bloodhunt برای PS5 سازندگان زمان تقریبی انتشار آن را نیز مشخص کردند. این بازی پیش از پایان سال میلادی جاری راهی کنسول نسل نهمی سونی می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مجموعه Vampire: The Masquerade به عنوان یکی از بازی‌های حریان ساز و کلاسیک ژانر نقش آفرینی شناخته می‌شود و به عقیده بسیاری نسخه اول این مجموعه یکی از بهترین نقش آفرینی‌هایی است که توسط یک استودیو غربی ساخته شده‌است شاید عرضه نسخه‌ای در این مجموعه در ژانر شوتر بتل رویال آخرین چیزی است که مخاطب انتظار آن را داشته باشد اما، Bloodhunt دقیقا همان نسخه‌ای از این مجموعه است که در ژانر فراگیر بتل رویال ساخته شده‌است. محصول جدید استودیو Sharkmob به مخاطبان امکان انتخاب از نژادهای مختلف خون آشام‎‌ها را می‌دهد تا با یکدیگر در یک میدان وسیع نبردی تا سر حد مرگ داشته باشند. این بازی اکنون در حالت early access برای PC در دسترس است و قرار است بزودی مخاطبان سایر پلتفرم‌ها نیز امکان تجربه آن را پیدا کنند.

قرار است بازی Vampire: The Masquerade Bloodhunt برای PS5 منتشر شود. استودیو Sharkmob با انتشار تریلر گیم‌پلی این عنوان در رویداد Playstation Showcase این موضوع را اعلام کرد و شب گذشته واز طریق وبسایت PlayStation blog اعلام کرد نسخه PS5 بازی پیش از پایان سال میلادی جاری منتشر می‌شود. به گفته سازندگان این نسخه از تمامی ظرفیت‌های کارت SSD پلی استیشن ۵ و سیستم صداگذاری سه بعدی آن بهره خواهد برد. هنوز مشخص نیست Bloodhunt برای Xbox Series X/S نیز منتشر می‌شود یا خیر.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *