اخبار بازی

قیمت نینتندو سوییچ در اروپا کاهش یافت – واران گیم

بر اساس اطلاعیه جدید شرکت نینندو بنا بر فاکتورهایی که برای قیمت گذاری نسخه OLED نینتدو سوئیچ در نظر گرفته شده و شرایط فروش آن‌ها در اروپا، تصمیم گرفته شده قیمت نینتندو سوییچ در انگلستان و سایر کشورهای اروپایی کاهش پیدا کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بیش از ۴ سال از عرضه کنسول شرکت نینتندو، Nintendo Switch می‌گذرد و رون موفقیت‌هایی این کنسول همچنان با قدرت ادامه دارد. بویژه از نظر میزان فروش این کنسول در بخش‌های مختلف دنیا با گذر زمان صرفا سرعت تمام شدن ذخیره خرده فروشی‌ها بیشتر و بیشتر شده‌است. با توجه به اینکه مایکروسافت و سونی نیز کنسول‌های نسل نهم خود را روانه بازار کرده‌اند و هنوز موفق به تامین نیاز بازار به وجه شایسته‌ای نیستند، فرصت تمام عیاری نصیب کنسول هبریدی نینتندو شده تا باز هم به آمار فروش خود بیافزاید و طبیعی است که موارد مانند تخفیف و کاهش قیمت چندان برای نیتندو موضوعیت نداشته باشد. البته صرفا تا الان.

نینتندو اعلام کرد قیمت نینتندو سوییچ قرار است برای اولین بار پس از عرضه این کنسول کاهش پیدا کند. این کاهش قیمت در حال حاضر مختص کشور انگلستان و سایر کشورهای اروپایی است و صرفا شامل نسخه اصلی این کنسول می‌شود. قیمت فروش این کنسول در انگلستان از  ۲۸۰ پوند به ۲۶۰ پوند کاهش یافته و در سایر کشورهایی اروپایی نیز این کنسول با قیمت ۲۷۰ یورو به فروش می‌رسد. پیشتر قیمت این کنسول ۳۳۰ یورو بوده‌است. هنوز مشخص نیست این تخفیف درآینده شامل باقی نقاط جهان نیز می‌شود یا خیر اما، انتظار می‌رود در صورتی انتظارات نینتندو از این سیاست چدید برآورده شود، این مهم روی خواهد داد.

در بیانیه‌ای که نینتدو در وبسایت VGC منتشر کرده، علت اصلی این تصمیم را آماده سازی مقدمات برای عرضه نسخه OLED نینتندو سوییچ و آمار فروش کنسول در اروپا بیان کرده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *