اخبار بازی

یکی مهندسان گیم‌پلی بازی God of War درگذشت

متاسفانه دقایقی پیش متوجه شدیم که جورج ماول، عضو سابق تیم سانتا مانیکا و کدنویس تبر لویاتان کریتوس در بازی God of War، در روز 2 سپتامبر از دنیا رفته است.

مرگ ماول مدتی پیش از طریق همکارانش اعلام شد و البته علت مرگ همچنان نامشخص است. ماول 7 سال در استودیوی سانتا مانیکا فعالیت داشت و در فوریه‌ی سال 2021 استعفا داد تا روی پروژه‌ی رونمایی نشده‌ی جدیدی کار کند. او پیش از این در تیم رادیکال اینترتینمنت (Radical Entertainment) و بازی‌هایی مانند Prototype نیز کار کرده است.

همکار وی در سانتا مانیکا، میهیر شث (Mihir Sheth)، توییت زیر را پیرامون این موضوع غم‌انگیز منتشر کرد:

درست همانند خیلی از توسعه‌دهندگان دیگر، من بیش از 5 سال کنار جورج می‌نشستم و با یکدیگر روی پروژه‌ها کار می‌کردیم و حالا با این خبر به شدت شوکه شده‌ام. وی چند ماه پیش سونی سانتا مانیکا را ترک کرد، اما صدای شادی‌بخش، لهجه‌ی انگلیسی جذاب و روحیه‌ی شاد او از اواخر 2013 تا به امروز در استودیو جریان دارد.

او وظیفه طراحی سیستم‌های نقش آفرینی، جابه‌جایی، سلاح‌ها و عملکرد سیستم مبارزه را بر عهده داشت. وی یکی از اعضای با تجربه و قدیمی تیم به حساب می‌آمد و نقش بسیار مهمی را در برطرف کردن باگ‌ها و مراحل انتهایی توسعه ایفا کرد.

بیش از این‌ها می‌توانم در مورد او صحبت کنم و همینطور افراد دیگری که با او کار کرده‌اند نیز تا مدت‌ها می‌توانند در مورد وی صحبت کنند. بازی‌ها توسط مردم ساخته می‌شوند و ما پنجشنبه‌ی گذشته شخص بزرگ و مهمی را از دست دادیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *