اخبار بازی

ماد جدید Cyberpunk 2077، تغییرات فراوانی را در آن اعمال می کند

امروز ماد تازه‌ای برای بازی Cyberpunk 2077 در دسترس قرار گرفت که تغییراتی را در بخش‌های مختلف آن به وجود می‌آورد. این ماد تا این لحظه با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران مواجه شده است.

همان گونه که در جریان هستید، این روزها به‌روزرسانی‌های فراوانی برای بازی Cyberpunk 2077 در دسترس قرار می‌گیرد تا بلکه مشکلات و باگ‌های موجود در آن به حداقل برسد. هواداران به این نتیجه رسیده‌اند که این به‌روزرسانی‌ها فعلا نمی‌توانند دردی را دوا کنند و همچنان ایراداتی در این اثر به چشم می‌خورند. حال اگر از این نواقص خسته شده‌اید و می‌خواهید واقعا یک بازی با کمترین مشکل را تجربه نمایید، می‌توانید از جدیدترین ماد آن بهره ببرید.

از زمان انتشار بازی Cyberpunk 2077 تا به حال، مادهای زیادی برای آن در دسترس قرار گرفته است. برخی از این مادها صرفا جنبه‌ی سرگرمی دارند. این در حالی است که دیگر مادها به بهبود بازی کمک زیادی می‌کنند. حال ماد جدید این عنوان که توسط فردی ملقب به Scissors123454321 ساخته شده است، تغییرات فراوانی را در گیم‌پلی آن به وجود می‌آورد. این ماد با نام Rebalance بیشتر به یک بسته الحاقی شباهت دارد و هم‌اکنون می‌توانید آن را بر روی رایانه شخصی خود نصب کنید.

از تغییرات به وجود آمده به وسیله این ماد می‌توان به بهبود عملکرد دشمنان، بهبود ضربات، رفع مشکلات مربوط به لباس‌ها، سلاح‌ها و غذاهای مختلف، انفجارهای بهتر و بازیابی بهتر سلامتی اشاره داشت. با توجه به این تغییرات، متوجه می‌شویم که تجربه‌ی این عنوان از این پس می‌تواند بسیار بهتر و لذت‌بخش‌تر از گذشته باشد. بازی‌بازان قادر هستند تا با کمترین دغدغه به سراغ ماموریت‌های این عنوان رفته و ساعت‌ها سرگرم شوند.

البته گفتنی است که سازندگان نیز برنامه‌هایی برای آینده این بازی دارند. ظاهرا قرار است چند به‌روزرسانی و بسته الحاقی راهی این بازی شود که خبر مربوط به آن را می‌توانید از این نشانی مشاهده کنید. Cyberpunk 2077 بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *