اخبار بازی

تریلر جدیدی از بازی WWE 2K22 منتشر شد

به نقل از وب‌سایت purexbox، در جریان رویداد SummerSlam، تریلر تازه‌ای از بازی WWE 2K22 به نمایش گذاشته شد. بر اساس این تریلر، بازی مورد بحث دیرتر از آنچه که برای عناوین سری WWE مرسوم است و در ماه مارس سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد.

اگر شرایط مانند سال‌های قبل بود، تا پایان سال ۲۰۲۱ انتشار این بازی را شاهد بودیم. اما به نظر می‌رسد که زمان اضافی در نظر گرفته شده برای توسعه‌ی عنوان WWE 2K22، فصل WrestleMania  را مورد هدف قرار داده و هیجان بزرگ‌ترین رویدادی که این برند در طول سال خواهد داشت را افزایش داده باشد.

از تریلر جدید این بازی-که در انتهای مطلب برای شما قرار داده‌ایم- نمی‌توان اطلاعات زیادی به دست آورد. با این حال در رابطه با بازی WWE 2K2، بد نیست بدانید که به ادعای منابع داخلی، موتور بازطراحی شده‌ی بازی عملکرد بسیار خوبی را به همراه داشته است.در نتیجه می‌توان امیدوار بود که پس از نسخه‌ی ناامیدکننده‌ی ۲K20، شاهد عنوانی باشیم که می‌تواند انتظارات طرفداران را برآورده سازد.

با توجه به این موضوع که جزئیات بیش‌تر از بازی WWE 2K22 در ماه ژانویه‌ی سال آینده‌ی میلادی به اشتراک گذاشته خواهند شد، این طور استنباط می‌شود که تیم توسعه قصد دارد برای مدتی در سکوت به کار خود ادامه دهد.

بازی WWE 2K22، توسط استودیوی ویژوال کانسپتس (Visual Concepts) توسعه داده می‌شود و نشر آن نیز بر عهده‌ی شرکت ۲k Sports است. کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و همچنین رایانه‌های شخصی، پلتفرم‌های مقصد این بازی خواهند بود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را به صورت آنلاین مشاهده کرده و در صورت تمایل، با دو کیفیت متفاوت دریافت نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به عنوان طرفداران سری WWE، نظر شما در رابطه با تریلر جدید این بازی/تاریخ عرضه‌اش چیست و تا چه حد به موفقیت آن امیدوارید؟ دیدگاه خود را از طریق بخش کامت‌ها با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *