اخبار بازی

نسخه‌ی ریمستر Quake با محتویات جدید معرفی شد

در طی رویداد QuakeCon 2021، شرکت بتسدا (Bethesda) رسماً نسخه‌ی ریمستر Quake را برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان (به همراه گیم پس)، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ منتشر کرد. این در حالی است که دارندگان کنسول‌های نسل بعدی می‌توانند این عنوان را از طریق ویژگی پشتیبانی از نسل قبل تجربه کنند.

بتسدا در طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این شوتر نمادین و کلاسیک برای پلتفرم‌های مدرن به‌روزرسانی شده و حالا شامل ویژگی‌هایی از جمله رزولوشن ۴K، پشتیبانی از نمایشگر‌های عریض، مدل‌های بهبود یافته، نورپردازی پویا، Anti-aliasing ،Depth of Field و موارد دیگر می‌شود. البته لازم به ذکر است که ارتقا‌ی در نظر گرفته شده برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس می‌تواند بازی را با رزولوشن Native 4K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اجرا کند. با این حال، ارتقای مذکور قرار است «به زودی» منتشر شود.

تا آن زمان، بازی‌بازان باید نسخه‌ی فعلی را بر روی کنسول‌های جدید خود تجربه کنند. نکته‌ی جالب این است که نسخه‌ی ریمستر Quake شامل دو بخش کمپین جدید که توسط ماشین‌گیمز (MachineGames) ساخته شده‌اند نیز می‌شود. همچنین این نسخه از Co-op آنلاین و لوکال تا حداکثر ۴ بازی‌باز در بخش تک‌نفره، بسته‌های گسترش دهنده‌ی اصلی و محتویات جدید نیز پشتیبانی می‌کند.

در نهایت، خبر خوب این است که بازی‌بازان می‌توانند ماموریت‌ها و ماد‌های رایگان نظیر Quake 64 که هم‌اکنون در دسترس قرار دارد را نیز دانلود کنند. علاوه بر این، به زودی شاهد عرضه‌ی ماموریت‌ها و ماد‌‌های رسمی و غیر رسمی بیشتری نیز خواهیم بود.

نسخه‌ی ریمستر Quake با قیمت ۹/۹۹ دلار عرضه شده است، اما دارندگان بازی بر روی رایانه‌های شخصی می‌توانند آن را به صورت رایگان دریافت کنند. همچنین باید اشاره کنیم که بتسدا هر سه بازی سری Quake را به سرویس ایکس‌باکس گیم‌ پس نیز اضافه کرده است. در نظر داشته باشید که Quake II و Quake III Arena تنها بر روی رایانه‌های شخصی قابل دسترس هستند.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *