اخبار بازی

تماشا کنید: تریلر معرفی بازی Call of Duty: Vanguard منتشر شد

همانطور که استودیو Sledgehammer Games پیشتر وعده داده بود، ساعاتی پیش تریلر معرفی بازی Call of Duty: Vanguard منتشر شد. این بازی پنجم نوامبر (پانزدهم آبان ماه) عرضه می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس از هفته‌های اخبار، گزارش و شایعات مختلف، بالاخره شرکت اکتیویژن با انتشار یک تیزر کوتاه از بازی کال آو دیوتی ونگارد رونمایی کرد. ساعاتی پیش تریلر معرفی بازی نیز منتشر شد. این بازی علاوه بر در اختیار داشتن بخش داستانی و چند نفره از وارزون نیز پشتیبانی می‌کند و مانند دو نسخه پیشین مجموعه بازیکنان می‌توانند از طریق این بازی به تجربه وارزون بپردازند و با سایر بازیکنان تعامل داشته باشند.

داستان بازی کال آو دیوتی ونگارد در بازه جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و به بررسی ماجراهای پیدایش نیروهای ویژه (Special Forces) می‌پردازد. بازی چهار شخصیت اصلی و قابل بازی خواهد داشت. این شخصیت‌ها سرجوخه لوکاس ریگز (Private Lucas Riggs)،گروهبان آرتور گینزلی (Sergeant Arthur Kingsley)، ستوان وید جکسون (Lieutenant Wade Jackson) و ستوان پولینا پتروا (Lieutenant Polina Petrova) نام دارند. سازندگان داستان بازی را اینگونه توصیف می‌کنند:

روایت درگیرکننده از سرگذشته چهار قرمان با ملیت‌های مختلف که اولین نیرو ویژه تاریخ را شکل دادند.

مخاطبان در جبهه‌های مختلفی به نبرد خواهند پرداخت. از شرق و غرب اروپا گرفته تا آمریکای شمالی.
در کنار انتشار تریلر معرفی بازی Call of Duty: Vanguard سازندگان اطلاعاتی درباره بخش چند نفره بازی نیز ارائه کردند. در ابتدا عرضه بازی ۲۰ مپ خواهد داشت که ۱۶ مپ برای تجربه حالت‌های مرسوم هشت در مقابل هشت در دسترس هستند و ۴ مپ دیگر برای حالت جدیدی که Champion Hill نام دارد و اکتیویژن از آن به عنوان نسل جدیدی از حالت Gunfight که برای اولین بار در نسخه ریبوت Modern Warfare معرفی شد، یاد می‌کند.

در این بازی بخش محبوب زامبی‌ها نیز وجود خواهد داشت که استودیو Treyarch وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد. این بخش ادامه ماجراهای خط داستانی Dark Aether را روایت می‌کند. در این بازی قابلیت کراس پلی و همچنین انتقال فایل‌های ذخیره میان کنسول‌های هم خانواده وجود دارد.

در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بازی دعوت می‌کنیم:

کال آو دیوتی ونگار پانزدهم آبان ماه (پنجم نوامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *