اخبار بازی

احتمالا حالت بتل رویال در بخش چند نفره Last of Us Part 2 وجود دارد

اخیرا یکی از دیتا ماینرها با بررسی فایل‌های بخش داستانی TLOU 2 موفق شده اطلاعاتی را استخراج کند که وجود حالت بتل رویال در بخش چند نفره Last of Us Part 2 اشاره می‌کنند. در ابتدا قرار بود این بخش با بخش داستانی عرضه شود اما، اکنون به عنوان یک نسخه مستقل در دست ساخت است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

هر چند نسخه دوم مجموعه لست آو آس بدون حالت Factions (بخش چند نفره) عرضه شد اما، همچنان توانست نه تنها موفقیت نسخه اول را تکرار کند، بلکه در مواردی حتی درخشان‌تر ظاهر شود. شاید ناتی داگ و سونی هنوز به صورت رسمی ساخته شدن یک بخش را تایید نکرده باشند اما، تقریبا تمامی مخاطبان گیم این موضوع را می‌دانند که بخش چند نفره بازی اکنون در دست ساخت قرار دارد و قرار است به عنوان یک نسخه مستقل منتشر شود. اخیرا یکی از یوتیوبرها به نام Speclizer با بررسی فایل‌های بازی تا حدودی مشخص کرده می‌توان چه انتظاراتی را از بخش چند نفره داشت.

با توجه به اینکه در ابتدا قرار بود بخش چند نفره Last of Us Part 2 همراه با بخش داستانی عرضه شود، هنوز در فایل‌های بازی اطلاعاتی درباره این بخش یافت می‌شود. به عنوان مثال یک سری وسیله که ویژه این بخش بوده‌اند نظیر تلویزیون دستی، یک شنود برای فعال کردن حالت Listen Mode و قلاده. شاید نتوان در مورد کاربرد آیتم اول اظهار نظر کرد اما، کاربرد دو آیتمی بعدی تا حدود مشخص است. شنود برای وارد شدن به حالت Listen Mode است که احتمالا به صورت پیش فرض برای بخش چند نفره فعال نباشد و قلاده‌ها مخصوص سگ‌ها است که دشمنان جدید بازی هستند. در کنار این موارد، مدل‌های مختلفی از کوله پشتی‌ها نیز در فایل‌های بازی پیدا شده‌است.

شاید جالب‌ترین اطلاعات پیدا شده در فایل‌های بازی، یک مپ نسبتا عظیم است. این مپ از مجموع بخش‌های مختلفی بازی مانند بندرگاه Camallito، پارک آبی Adler و پمپ بنزین بزرگ است.  مسلما چنین وسعتی نشان دهنده وجود حالت بتل رویال در بازی است.

چندی پیش ناتی داگ چندین نیرو جدید برای کار روی اولین بازی چند نفره استودیو، استخدام کرد. باید منتظر ماند و دید آن‌ها چه برنامه‌های برای این بخش در سر دارند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *