اخبار بازی

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Humankind منتشر شد

به تازگی استودیوی امپلیتد (Amplitude)، توسعه‌دهنده‌ی عنوان استراتژی Humankind و شرکت سگا به عنوان ناشر آن به مناسبت فرا رسیدن زمان انتشار این محصول و جشن گرفتن آن، تریلر جدیدی را برای هواداران منتشر کردند.

در جدیدترین ویدئوی منتشر شده از بازی Humankind، هر کدام از بازی‌بازان به عنوان اولین کسی که قرار است تاریخ‌سازی کند، شناخته می‌شوند و در نهایت می‌توان شاهد آن بود که هر بازی‌باز قدرت آن را خواهد داشت تا در نهایت تمدن خود را تا کره‌ی ماه گسترش دهد و خاک آن در نوردد.

علاوه بر این موارد، استودیوی امپلیتد در تریلر جدید Humankind به نمایش‌ بخش‌های مختلف و جدیدی از گیم‌پلی می‌پردازد که در آن می‌توان به چگونگی عملکرد برخی از واحدها و همچنین نواحی مختلف دنیای رنگارنگ بازی پی برد.

طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، بازی Humankind در واقع عنوانی در سبک استراتژی نوبتی و تاریخ‌سازی به شمار می‌آید که در آن بازی‌بازان باید سرنوشت تمدن خود از ابتدا بازنویسی نمایند. در این عنوان انواع تمدن‌ها با فرهنگ‌های مختلف، واحدهای منحصر به فرد و قابلیت‌های ویژه وجود دارند تا هر بازی‌باز تمدن خاص خود را ساخته و برای رشد و گسترش آن تلاش نماید.

در این عنوان انواع چالش و ماموریت‌های مختلف را پیش روی خود خواهید دید که باید برای پیروز شدن در تمامی آن‌ها از موارد مختلفی به مانند دیپلماسی، اعلان جنگ با اتکا به نیروهای نظامی قدرتمند و یا استفاده از تکنولوژی‌های مدرن خود استفاده نمایید.

پیش از این استودیوی امپلیتد اعلام کرده بود که در بازی Humankind امکان توسعه‌ی بیش از ۱٫۵ میلیون تمدن بالقوه و منحصر به فرد وجود دارد که بازی‌بازان می‌توانند در دوره‌های مختلف و با اقدامات گوناگون خود به آن‌ها برسد. علاوه بر این حدود ۱۲۹ واحد مختلف به همراه ۱۰ بیوم منحصر به فرد برای تنوع جهان بازی که بیش از ۴۵ گونه‌ی جانوری را در خود جای داده‌اند، در اختیار بازی‌بازان قرار خواهند گرفت. همچنین از نظر پیشرفت و فناوری نیز می‌توان به وجود ۹۳ تکنولوژی مختلف در این بازی نیز اشاره داشت.

بازی Humankind هم‌اکنون از طریق پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. همچنین کاربران سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس نیز از هم‌اکنون قادر به تجربه‌ی بازی هستند. در پایان شما می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی بازی Humankind را در زیر مشاهده نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *