اخبار بازی

تریلر جدید بسته الحاقی Marvel’s Avengers منتشر شد- واران گیم

بازی Marvel’s Avengers از زمان عرضه‌اش در سال گذشته‌ی میلادی، پیوسته مسیر بهبود را طی کرده است. با این وجود، کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) و اسکوئر انیکس (Square Enix)، توسعه‌دهنده و ناشر این بازی، امیدوارند که انتشار بسته‌ی الحاقی Black Panther – War for Wakanda، به پیش‌روی آن‌ها در این راه کمک کند. روز گذشته، تریلر جدیدی از این بسته‌ی الحاقی منتشر گردید تا بازی‌بازان تا حدودی با داستان آن آشنا شوند.

همان طور که از نامش هم پیداست، بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Black Panther – War for Wakanda، شما را به واکاندا می‌برد و حالا با هجوم گروه Klaue Company به این کشور، پادشاه تی‌چالا با یک تهدید تازه مواجه است. این بسته‌ی الخاقی علاوه بر یک نقشه و یک شخصیت قابل بازی جدید، فعالیت‌ها، تجهیزات و همچنین دشمنان تازه‌ای را هم به بازی‌بازان معرفی می‌کند.

بازی Marvel’s Avengers هم‌اکنون در دسترس کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی، سرویس گوگل استادیا و کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ قرار دارد. شما همراهان گرامی می‌توانید این بازی را با عنوان “قهرمانان معمولی” و به قلم امیرمهدی نامجوی مطالعه کنید. ضمن اینکه موسیقی‌های متن این بازی نیز در بخش “موسیقی واران گیم” قرار داده شده‌اند که سر زدن به آن‌ها برای علاقه‌مندان خالی از لطف نیست.

بسته‌ی الحاقی موسوم به War for Wakanda بازی Marvel’s Avengers، امروز، ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۰ (۱۷ اوت ۲۰۲۱)، برای همه‌ی پلتفرم‌های فوق عرضه خواهد شد.گفتنی است در اخبار نسبتا مرتبط، به تازگی استودیوی کریستال داینامیکس تایید کرده است بسته‌ی الحاقی دیگر این بازی که با محوریت شخصیت اسپایدرمن و تنها برای کنسول‌های پلی‌استیشن توسعه داده می‌شود، همچنان برای انتشار در سال ۲۰۲۱ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

در پایان این مطلب، تریلر مورد بحث را برای شما قرار داده‌ایم که می‌توانید ضمن مشاهده‌ی آنلاین، نسبت به دریافت آن با کیفیت‌های مختلف نیز اقدام نمایید:

دریافت با کیفیت ۷۲۰P | دریافت با کیفیت ۱۰۸۰P

منبع: Gamingbolt

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *