اخبار بازی

Vanguard برای حالت شش در مقابل شش است

مطابق توئیت جدید آقای تام هندرسون، ژورنالیست و لیکر مشهور صنعت گیم قرار است شازنده مپ از ۲۴ مپ بخش چند نفره بازی Call of Duty: Vanguard برای حالت ۶v6 استفاده شود. عددی وی پیشتر اعلام کرده بود، صرفا هشت مپ بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با دنیای بازی همراه باشید.

با توجه به رویه شرکت اکتیویژن در سال‌های اخیر و اطلاعیه رسمی این شرکت، به احتمال قوی زمان زیادی تا رونمایی از نسخه جدید مجموعه کال آو دیوتی باقی نمانده‌است. این نسخه که با پسوند ونگارد شناخته می‌شود، تا کنون بیش از حد معمول یک نسخه از مجموعه مورد توجه بوده و اخبار و اطلاعات غیر رسمی مختلفی از آن توسط اینسایدرها و رسانه‌های مختلف منتشر شده‌است. یکی از این اخبار مذکور که شاید باعث شده صبر طرفداران برای تجربه این نسخه از قبل نیز کمتر شود، مربوط به مپ‌های بخش چند نفره است. بر این اساس برخی رسانه‌ها مدعی بودند در زمان عرضه، کال آو دیوتی ونگار ۲۴ مپ خواهد داشت که با توجه به استاندارد مجموعه، باعث شگفتی است.

ژورنالیست و لیکر معروف مجموعه‌های بتلفیلد و کال آو دیوتی، آقای تام هندرسون اخیرا در توئیتی مدعی شده از این ۲۴ مپ قرار است ۱۶ مپ بخش چند نفره بازی Call of Duty: Vanguard روی حالت ۶v6 اجرا شود. وی پیشتر این تعداد را بین هشت تا ده مپ تخمین می‌زد و می‌گوید تصمیم سازندگان بر این شده که این تعداد را افزایش دهند.

نسخه‌های اخیر این مچموعه به داشتن تعداد مپ‌های کم و کوچک شناخته می‌شوند که این موضوع با نارضایتی طرفداران شده و ظاهرا اعضای استودیو Sledgehammer Games قصد رفع این ایرادات را دارند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *