اخبار بازی

کریستال داینامیک: منتظر حضور اسپایدر من در Marvel’s Avengers باشید

به گفته طراح ارشد استودیو کریستال داینامیک روند پشتیبانی از بازی اونجرز مطابق برنامه ریزی‌ها پیش می‌رود و آن‌ها قصد دارند تا پیش از پایان سال جاری چندین آپدیت دیگر برای بازی منتشر کنند و بنابراین احتمالا شاهد حضور اسپایدر من در Marvel’s Avengers  باشیم. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

تیم سازنده بازی Marvel’s Avengers تا کنون طی دو بسته الحاقی شخصیت‌های Kate Bishop و Hawkeye را به جمع قهرمانان این بازی اضافه کرده‌است و است قرار است شخصیت Black Panther نیز در آینده‌ای نزدیک به جمع اونجرز ملحق شود. یکی از اولین قهرمانانی که حضورش از همان ابتدا عرضه بازی تایید شد، شخصیت مرد عنکبوتی بود که قرار است صرفا در انحصار نسخه‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ بازی باشد. از زمان معرفی تا کنون اما، سازندگان نسبت این موضوع سکوت اختیار کردند و دقیقا مشخص نبود کی آپدیت این شخصیت منتشر خواهد شد.

اعضای استودیو Crystal Dynamics اخیرا با وبسایت Screen Rant مصاحبه‌ای داشتند و درباره آینده Marvel’s Avengers صحبت کردند. در خلال این مصاحبه آقای اسکات والترز (Scott Walters)، طراح ارشد بازی اعلام کردند روند ساخت و انتشار آپدیت‌ها برای بازی مطابق برنامه ریزی‌ها پیش می‌رود و هدف شرکت این است که مرد عنکبوتی پیش از پایان سال میلادی جاری به بازی اضافه شود و بنابراین می‌توان انتظار داشت حضور اسپایدر من در Marvel’s Avengers خیلی زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت محقق شود.

تنها می‌توانم در همین حد بگویم: برنامه ریزی ما این است که پیش از پایان ۲۰۲۱ مرد عنکبوتی در اختیار دارندگان پلی استیشن قرار گیرد. البته طی هفته‌های آتی چندین اطلاعیه جدید منتشر خواهیم کرد.

قهرمان جدید بازی، بلک پنتر هفدهم آگوست به بازی اضافه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *