اخبار بازی

رویداد E3 2021 به شکل حضوری برگزار نخواهد شد

اگر شما هم مثل ما منتظر بازگشت رویداد E3 به شکل فیزیکی بودید، متاسفانه باید ناامیدتان کنیم چرا که امسال هم خبری از برگزاری فیزیکی این رویداد به شکل سابق نخواهد بود؛ باز هم به دلیل بحران حاصل از شیوع ویروس کرونا.

اعضای هیئت کنوانسیون توسعه‌ی گردشگری لس آنجلس اعلام کرد که به دلیل ادامه‌ی شیوع ویروس کرونا در این شهر، کلیه رویدادهای فیزیکی و حضوری سال ۲۰۲۱ لغو شده است. گزینه‌ی برگزاری رویدادها به شکل آنلاین در حال بررسی است. همچنین این هیئت در حال بررسی شرایط برگزاری رویداد‌ها در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ است.

با توجه به اینکه همه‌گیری ویروس کرونا همچنان جهان را تحت تاثیر خود دارد، جای تعجب نیست اگر مانند سال گذشته شاهد لغو رویدادها و مراسم مختلف باشیم.

البته لازم به ذکر است که هنوز اطلاعات رسمی‌ای از انجمن سرگرمی‌های نرم‌افزاری به عنوان برگزارکننده و صاحب امتیاز رویداد E3 منتشر نشده و ما از شکل نهایی برگزاری رویداد امسال اطلاع دقیقی نداریم.

احتمال برگزاری این مراسم به شکل آنلاین و پخش زنده آن به شکل اینترنتی از همیشه بیشتر است.

تا کنون از بازگشت Summer Game Fest که سال گذشته به عنوان جایگزینی برای نمایشگاه E3 فعالیت کرد، مطمئن هستیم. رویداد آنلاینی که اخبار، اطلاعات و نمایش‌های زیادی از بازی‌های جدید ارائه داد.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم اعضای ESA چه تصمیمی برای شکل برگزاری E3 می‌گیرند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *