ریانا پرچت، نویسنده سهگانه ریبوت Tomb Raider تمایل دارد در آینده شاهد تنوع و نمایش انواع بیشتری از افراد در این مجموعه باشد.
طی سال قبل باتوجهبه گزارشها فهمیدیم که استودیوی بازیسازی کریستال داینامکیس با همکاری شرکت ناشر آمازون گیمز، در حال توسعهی بازی Tomb Raider جدید است. حال ریانا پرچت، نویسندهی داستان سهگانه ریبوت این سری در مصاحبه با یوروگیمر توضیح داد با اینکه نمیداند سازندگان چه برنامهای برای Tomb Raider بعدی دارند، اما میخواهد ماجراجویی لارا کرافت شامل تنوع بیشتری باشد؛ تا بازی جدید Tomb Raider قدم در مسیرهایی بگذارد که قبلا در این مجموعه پشت سر گذاشته نشدهاند.
پرچت در اینباره افزود: «یک نویسندهی خوب تمایل دارد که موضوع، جنسیت و تنوع را در تمام ابعاد آن قبول کند؛ شامل متنوع بودن تواناییها، سن و پیشینهی پروتاگونیست. تنها به تطابقهای جنسی مربوط نیست. امیدوارم کریستال داینامکیس یا هر توسعهدهنده دیگری که روی این مجموعه کار میکند، در آینده تنوع بیشتری به آن اضافه کند. من تصور میکنم Tomb Raider پتانسیل تنوع بیشتر را خواهد داشت و احتمالا به این سمت پیش برود».
سهگانه ریبوت سری Tomb Raider در سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد و به ریشههای داستان تبدیل شدن لارا کرافت از یک کاوشگر باانگیزه به یک جنگجوی سرسخت و مهاجم مقبرهی شناختهشده پرداخت. کریستال داینامیکس بازی جدید Tomb Raider را بهعنوان یک ماجراجویی تکنفره و روایتمحور توصیف کرده است و به نظر میسد در سال جاری میلادی جزئیات زیادی از آن را با هواداران به اشتراک میگذارد.
نظر شما دربارهی نظرات ریانا پرچت چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.