اخبار بازی

همکاری بیشتر سونی و فرام سافتور بعد از سرمایه گذاری در این شرکت

سونی بعد از سرمایه‌گذاری در بخشی از سهام استودیوی FromSoftware از همکاری بیشتر با این استودیو در زمینه بازی‌ها و آثار پلی استیشن پروداکشن در آینده خبر داد.

هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن در مصاحبه با نشریه رویترز اظهار داشت که سرمایه‌گذاری اخیر سونی در بخشی از سهام شرکت فرام سافتور به‌معنی همکاری بیشتر پلی استیشن با این استودیو در بازی‌های آینده خواهد بود. ضمن اینکه ماجراجویی در فرصت‌های بیشتر برای خلق آثار پلی استیشن پروداکشن نیز دور از انتظار نخواهد بود.

به نظر می‌رسد که هالست درباره همکاری با فرام سافتور در زمینه توسعه بازی‌های ویدیویی کاملاً اطمینان داشته و برخی از این موارد ممکن است همین حالا در دست ساخت باشند. ریمستر Bloodborne که بارها در شایعات به آن پرداخته شده می‌تواند یکی از این موارد باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد که سرمایه‌گذاری‌های آینده سونی، منجر به گسترش فعالیت‌های پلی استیشن در پلتفرم پی سی و موبایل شده و شامل پروژه‌های این شرکت در زمینه لایو سرویس نیز خواهد شد. خرید استودیوی بانجی بخشی از همین برنامه‌ها بود.

Bloodborne

بازی Bloodborne که بالاتر به آن اشاره شد، یک بازی اکشن نقش آفرینی در سال ۲۰۱۵ بود که توسط استودیوی FromSoftware برای پلی استیشن 4 توسعه داده شده و ناشر آن شرکت سونی بود. این بازی مسیر یک شکارچی (Hunter) را ازطریق شهر باستانی گوتیک از Yharnam دنبال می‌کند که از دوران ویکتوریایی الهام گرفته و ساکنانی دارد که به یک بیماری ارثی که ازطریق خون به نسل بعد منتقل شده مبتلا شدند. شخصیت اصلی بازی در تلاش برای کشف علت طاعون اسرار شهر را فاش کرده و با موجودات افسانه‌ای و کیهانی مبارزه می‌کند.

Bloodborne نیز مثل سایر بازی‌های اخیر فرام سافتور در سبک سوم شخص و مبتنی بر ماجراجویی و مبارزات استراتژیک با سلاح‌هایی است که هریک ویژگی خاصی را دارند. بازیکنان کنترل شخصیتی را در دست دارند که از همه لحاظ قابل شخصی‌سازی بوده و درحالی که از سلاح‌هایی مانند شمشیر استفاده می‌کند، مکان‌های مختلفی را کشف کرده و با کاراکترهای غیرقابل بازی ارتباط برقرارمی‌کند. بازیکنان در این سبک بازی‌ها در مبارزات متنوعی با دشمنان خود درگیر می‌شوند.

فرایند توسعه بازی از سال ۲۰۱۲ و تحت عنوان پروژه Project Beast آغاز شد. Bloodborne از آثار نویسندگان اچ‌پی لاوکرفت و برام استوکر الهام گرفته و در طراحی دنیای آن از مناطق واقعی رومانی، جمهوری چک و اسکاتلند الگوبرداری شده است. این بازی که توسط سازندگان مجموعه Dark Souls ساخته شده، شباهت‌های زیادی به این مجموعه اسطوره‌ای دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *