اخبار بازی

استخدام مهندس نرم‌افزار برای توسعه امولاتورهای تازه توسط سونی

شرکت سونی مشغول جذب یک مهندس توسعه‌ی نرم‌افزار است تا روی توسعه‌ی شبیه‌سازهای تازه کار کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آگهی شغلی اخیر شرکت Sony بار دیگر طرفدارها را به اجرای بازی‌های پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا روی پلی استیشن 5 در آینده امیدوار کرد. همان‌طور که کاربری از انجمن ResetEra با نام Uzupedro گزارش داد، سونی درحال استخدام یک مهندس توسعه‌ی نرم‌افزار است که در میان سایر وظایف به‌عنوان «مهندس آثار کلاسیک» روی توسعه‌ی شبیه‌سازهای تازه کار می‌کند. به همین خاطر توسعه‌ی شبیه‌ساز PS3 برای کنسول PS5 دور از ذهن نخواهد بود.

در طول این سال‌ها گزارش‌های متعددی مبنی‌بر تلاش سونی برای توسعه‌ی شبیه‌ساز پلی استیشن 3 برای پلی استیشن 5 منتشر شد و بیشتر آن‌ها معماری PS3 را به‌عنوان عامل اصلی کندی روند توسعه مطرح می‌کنند. بااین‌حال بسیاری از طرفدارها بر این باورند که قطعا امکان تولید شبیه‌ساز پلی استیشن 3 برای کنسول PS5 وجود دارد. حتی برخی پیشنهاد می‌کنند که سونی باید توسعه‌دهندگان RPCS3 را استخدام کند؛ تیمی که شبیه‌ساز غیررسمی و متن‌باز پلی استیشن 3 را برای کامپیوتر توسعه داد.

در توضیحات آگهی شغلی اخیر پلی استیشن آمده است: «مهندس توسعه‌ی نرم‌افزار مد نظر ما در تیم ابزار و فناوری استودیوهای پلی استیشن برای پشتیبانی از آثار کلاسیک روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 کار می‌کند. بازی‌های کلاسیک ازطریق شبیه‌ساز پلتفرم‌های قدیمی پلی استیشن اجرا می‌شوند. شما به‌عنوان مهندس آثار کلاسیک همکاری نزدیکی با گروهی از مهندسان دیگر، تولیدکنندگان و تیم‌های تضمین کیفیت برای رفع اشکالات، افزودن ویژگی‌های تازه و توسعه‌ی شبیه‌سازهای جدید خواهید داشت».

با اینکه به احتمال زیاد توضیحات این فرصت شغلی به آثار کلاسیک سرویس PS Plus Premium اشاره دارد، اما این امر باعث ناامیدی طرفدارها از توسعه‌ی شبیه‌ساز پلی استیشن 3 توسط سونی نشده است. بالاخره شاید در آینده بازی‌های PS3 و PS Vita هم به شکل قابل دانلود روی کنسول PS5 در اختیار مشترک‌های پلی استیشن پلاس پریمیوم قرار بگیرند. به‌هرشکل جالب است که سونی افرادی را جذب می‌کند که تنها روی بازی‌های کلاسیک سرویس PlayStation Plus Premium تمرکز دارند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *