اخبار بازی

فروش Tekken 7 از ۷ میلیون نسخه عبور کرد

آقای کاتسوهیرو هارادا، تهیه‌کننده و کارگردان سری بازی‌های تکن، در توییتر اعلام کرد که فروش هفتمین نسخه‌ی اصلی سری، از ۷ میلیون نسخه عبور کرده است. در آخرین گزارشی که از فروش Tekken 7 منتشر شده بود، فروش بازی کمی بیش از ۶ میلیون نسخه اعلام شده بود. میزانی که باعث شد فروش کلی سری بازی‌های تکن از ۵۰ میلیون نسخه عبود کند. روز گذشته اما کارگردان بازی در پاسخ به یکی از هواداران، فروش هفت میلیون نسخه‌ای بازی را تائید کرد.

این بازی به رسم همه‌ی بازی‌های سری که ابتدا برای دستگاه‌های آرکید منتشر می‌شوند، در سال ۲۰۱۵ و از طریق این دستگاه‌های بزرگ، منتشر شد. بعدا و در سال ۲۰۱۷، Tekken 7 برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر شد و با تمام مشکلاتی که در زمان عرضه داشت، تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای چند سال اخیر شد. سازندگان هم با پشتیبانی مداوم و انتشار به‌روزرسانی‌ها و شخصیت‌های جدید، بازی را زنده نگه داشتند. شخصیت‌هایی مثل ناکتس از پازنزدهمین فاینال فانتزی، نیگان از سریال The Walking Dead و شخصیت‌های جدید و قدیمی دیگری که به بازی اضافه شدند.

بازی Tekken 7 هم‌اکنون برای کنسول‌های سونی و مایکروسافت و رایانه‌های شخصی در دسترس است و در حال سپری کردن چهارمین فصل از برنامه‌های پس از انتشار خود است.

نظر شما مخاطبان بازی‌نما چیست؟ آیا شما هم یکی از هفت میلیون نفری هستید که Tekken 7 را تهیه کرده؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *