اخبار بازی

Yakuza 6 به سرویس گیم پس اضافه شد

کاربران سرویس گیم پس روزهای خوشی را سپری می‌کنند. با نهایی شدن خرید بتسدا توسط مایکروسافت، تعداد زیادی از بازی‌های این شرکت به سرویس محبوب مایکروسافت اضافه شدند. حالا امروز نوبت یک بازی مهم و بزرگ دیگر است که به گیم پس اضافه شود. بازی Yakuza 6: The Song of Life از امروز برای مشترکین سرویس گیم پس کنسول و رایانه‌های شخصی در دسترس است. حالا و با اضافه شدن این بازی، تمام بازی‌های اصلی مجموعه از طریق گیم پس در دسترس است. البته اگر از کاربران استیم هستید هم نباید نگران باشید، چرا که می‌توانید بازی را از این فروشگاه هم تهیه کنید.

یاکوزا ۶ داستان قهرمان اصلی سری، یعنی Kazuma Kiryu را بالاخره به پایان می‌رساند و تبدیل به حسن ختام ماجراجویی‌های او می‌شود. در این بازی به مکان‌های آشنایی از جمله Kamurocho سر می‌زنید. همچنین این نسخه برخی از موارد مربوط به گشت و گذار در محیط و مبارزات را بهبود می‌بخشد. همچنین به رسم تمام بازی‌های سری، در این عنوان هم تعداد زیادی از فعالیت‌های فرعی وجود دارد.

برای ساخت این بازی از Dragon Engine استفاده شده که از آن در ساخت Yakuza Kiwami 2 و Yakuza: Like a Dragon استفاده شده بود.

نظر شما چیست؟ آن‌ها را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *