اخبار بازی

بازی Ratchet and Clank را به رایگان دریافت کنید!

با توجه به ادامه‌ی دوران همه‌گیری ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن، شرکت سونی با بازگرداندن برنامه‌ی Play At Home دارندگان PS4 و PS5 را با اهدای یک نسخه‌ی رایگان از Ratchet and Clank دعوت به ماندن در خانه می‌کند. پیشنهادی که برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود و همه‌ی دارندگان کنسول‌های خانواده‌ی پلی‌استیشن امکان استفاده از آن را خواهند داشت. برنامه‌ی Play At Home از ابتدای ماه مارچ سال جاری میلادی آغاز می‌شود و تا ماه ژوئن ادامه پیدا می‌کند.

می‌توانید از اولین روز ماه مارچ تا آخرین روز این ماه نسخه‌ی رایگان خود از Ratchet and Clank محصول سال ۲۰۱۶ را بردارید. افرادی که به کنسول نسل نهمی سونی یعنی PlayStation 5 دسترسی دارند و همچنین مشترک سرویس PS Plus هستند، بازی را در قالب مجموعه بازی‌های موجود در PlayStation Plus Collection در اختیار دارند.

سونی برنامه‌ی Play At Home را برای اولین بار در سال گذشته آغاز کرد که در آن به تمام دارندگان PS4 یک نسخه‌ی دیجیتالی رایگان از بازی‌های Uncharted: The Nathan Drake Collection و Journey را هدیه داد. برخلاف بازی‌های رایگان سرویس پلاس که هر ماه در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد، شما برای دریافت Ratchet and Clank و دیگر پیشنهادات Play At Home به اشتراک پلاس نیاز ندارید.

در کنار بازی محبوب استودیو Insomniac، سونی دسترسی طولانی‌تر برای افرادی که برای اولین بار اشتراک سرویس استریم انیمه Funimation یا Wakanim را تهیه کنند در نظر دارد. البته این امکان تنها برای افرادی در دسترس است که سرویس‌های استریم نام برده شده در کشور آن‌ها فعالیت دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *