اخبار بازی

تصاویر و ویدیو جدیدی از Project Q پلی استیشن فاش شد

تصاویر و ویدیو جدیدی از دستگاه قابل حمل Project Q پلی استیشن به بیرون درز کرد.

شرکت سونی در رویداد PlayStation Showcase ماه مه سال جاری از Project Q رونمایی کرد؛ دستگاه قابل حملی که برای استریم بازی‌های پلی استیشن 5 به‌وسیله پروتکل Remote Play طراحی شده است. با اینکه هنوز اطلاعات زیادی از این دستگاه در دست نیست، اما در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تصاویر و ویدیو جدیدی از پراجکت کیو به بیرون درز کرده است. این دستگاه برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

تصاویر لورفته به نمایش Project Q می‌پردازند؛ درحالی‌که اجزای داخلی دستگاه قابل حمل شرکت سونی نیز به‌خوبی قابل مشاهده است. ویدیو لورفته برخی از منوها را نشان می‌دهد و ظاهرا به استفاده این دستگاه از اندروید اشاره دارد. شرکت Sony قبلا تأیید کرد که این دستگاه از نمایشگر ۸ اینچی HD بهره می‌برد و همه قابلیت‌های موجود در کنترلر DualSense را دردسترس کاربر قرار می‌دهد. هنوز هیچ سخنی از قیمت پراجکت کیو به میان نیامده است.

پراجکت کیو یک کنسول دستی نیست و تنها به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های پلی استیشن 5 غیر از آثار مخصوص هدست واقعیت مجازی VR2 را روی دستگاهی قابل‌حمل اجرا کنند. براساس گزارش تام هندرسون از Insider Gaming، کنسول Project Q عمر باتری بسیار کوتاهی خواهد داشت که تنها به ۳ الی ۴ ساعت می‌رسد. این مورد هنوز تأیید نشده است و طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق از این دستگاه قابل حمل منتظر بمانند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *