اخبار بازی

استودیو اینسامنیاک در حال کار روی یک بازی AAA معرفی نشده است

احتمال دارد استودیو اینسامنیاک یک پروژه معرفی‌نشده AAA دیگر هم در دست ساخت داشته باشد.

به نظر می‌رسد استودیو اینسامنیاک علاوه‌بر دو بازی Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine روی اثری دیگر هم کار کند که هنوز معرفی نشده است. در سپتامبر گذشته یک لایو استریم از سوی دانشگاه Full Sail برگزار شده بود که اخیرا ویدیوهای آن فاش شده است. در این استریم ارین ابرهارت، کارگردان پروژه ادعا کرده آن‌ها اثری معرفی‌نشده در استودیو دارند. ایشان قبلا در شرکت سرگرمی تعاملی سونی و روی سرویس PlayStation Now کار کرد. همچنین مسئول بخش eSports شرکت بلیزارد بود.

وی درباره این بازی گفت: «درواقع این اولین پروژه AAA من است. من اینجا [در اینسامنیاک] کارگردان یک پروژه معرفی‌نشده هستم. من از اینکه واقعا بتوانم بازی بسازم، خوشحال هستم». ابرهارت دقیقا قبل از انتشار آگهی استخدام Insomniac برای یک پروژه مولتی پلیر به این استودیو اضافه شد. استودیو موردنظر که اکنون در حال کار روی دو بازی مارول است، بیشتر به خاطر سری Ratchet & Clank شناخته می‌شود که آخرین نسخه آن سال ۲۰۲۱ عرضه شد.

غیر از این آثار، اینسامنیاک روی Sunset Overdrive، انحصاری سال ۲۰۱۴ ایکس باکس هم کار کرد. در سال ۲۰۲۱ شرکت سونی که این استودیو زیرمجموعه آن است، توانست در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا نام سانست اوردرایو را ثبت کند. با اینکه این علامت تجاری به‌تنهایی نشانه بازگشت این بازی نیست، اما این رخداد با بازگشت کارگردان آن به استودیو مقارن شد و شاید شاهد نسخه دیگری از این سری بازی باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *