اخبار بازی

سریال Alice in Borderland برای فصل دوم تمدید شد

کمپانی نتفلیکس، خبر از تمدید سریال Alice in Borderland برای فصل دوم داده است.

در طی جشنواره نتفلیکس ژاپن، این سرویس آنلاین، از سریال‌های اکشن زنده و ژاپنی خود در آینده رونمایی کرده است. سرویس آنلاین نتفلیکس، در طی این جشنواره، ویدیویی منتشر کرده است که به این آثار اکشن زنده ژاپنی اشاره دارد. یکی از این آثار، فصل دوم سریال آلیس در سرزمین مرزی (Alice in Borderland) است.

سریال آلیس در سرزمین مرزی، اقتباسی اکشن زنده بر اساس مانگایی به همین نام نوشته هارو آسو است. سریال آلیس در سرزمین مرزی، در سال 2020 میلادی و در بیش از صد و نود کشور پخش شده بود. در سال گذشته میلادی، سریال آلیس در سرزمین مرزی، پر بازدیدترین سریال نتفلیکس در کشور ژاپن بوده است. این سریال به هنگام عرضه خود بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس، جز ده سریال برتر کمپانی نتفلیکس در بیش از چهل کشور و منطقه بوده است.

سریال آلیس در سرزمین مرزی (Alice in Borderland)

این سریال هیجان‌انگیز و بقاء ژاپنی، بر محوریت سه دوست است. این سه دوست به نام‌های چوتا، رایوهه و کاروب هستند. آنها به طور اتفاقی، به یک دنیای موازی و خالی از سکنه منتقل می‌شوند و در آنجا، باید در بازی‌های مرگباری شرکت کنند و سعی نمایند تا زنده بمانند. آنها برای پیدا کردن راه برگشت، مجبور به شرکت در این بازی‌ها هستند.

سریال آلیس در سرزمین مرزی، با بازی کنتو یامازاکی، تئو تسوچیا و یوسوها اوزاگی است. کارگردانی فصل اول سریال آلیس در سرزمین مرزی را شینسوکه ساتو بر عهده داشته است. هنوز تاریخ پخشی برای فصل دوم سریال آلیس در سرزمین مرزی مشخص نشده است. ویدیوی منتشر شده توسط کمپانی نتفلیکس درباره معرفی فیلم و سریال‌های ژاپنی خود را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

منبع: کولایدر

1100meysamb
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *