اخبار بازی

بازی Overwatch 2 مأموریت‌های داستانی جدیدی دریافت نمی‌کند

ظاهرا بخش PvE اورواچ ۲ انتظارات اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت را برآورده نکرده است و نباید انتظار مأموریت‌های داستانی بیشتری را داشت.

داستان بخش بازیکن دربرابر محیط Overwatch 2 شرکت بلیزارد همچنان کابوس بازیکنان حرفه‌ای بازی است. در زمان معرفی این بازی، وعده بخش کمپین و بخش Hero Mode برای آن داده شد، اما بخش دوم لغو شد و بخش اول نیز پس از عرضه‌ی اولیه بازی در فاز دسترسی زودهنگام به‌شدت محدود شد. با اینکه سال گذشته سه مأموریت کو-آپ برای بخش PvE به‌صورت پولی عرضه شد، اما ظاهرا نباید انتظار مأموریت‌های داستانی بیشتری را داشت.

رسانه کوتاکو به‌نقل از منابع آگاه گزارش داد که اکتیویژن بلیزارد انتظار عملکرد فوق‌العاده این مأموریت‌های بازیکن دربرابر محیط را داشت، اما از نظر مالی یا بازخورد بازیکنان اصلا خوب ظاهر نشدند. همچنین تعدیل نیروهایی که در ژانویه ۲۰۲۴ توسط مایکروسافت انجام شد، بر بخش توسعه محتوای بازیکن دربرابر محیط تأثیرگذار بوده است؛ چرا که برخی از اعضای تیم توسعه‌ای که در این تعدیل‌ها کنار گذاشته شدند، در این بخش فعالیت می‌کردند.

یک منبع آگاه می‌گوید: «اگر قرار باشد  محتوای بیشتری از این قبیل ساخته شود، [نباید از یاد برد که] تمام افرادی که روی آن کار می‌کردند، در تعدیل نیروها اخراج شدند. شاید راه دیگری برای انجام این کار وجود داشته باشد، ولی بیشتر افرادی که از تیم Overwatch اخراج شدند، روی این بخش کار می‌کردند.»

درحالی‌که تمرکز اصلی تیم سازنده روی بخش رقابتی بازیکن دربرابر بازیکن معطوف شده است، بسیاری از اعضای تیم احساس می‌کردند که باید به اندازه بخش رقابتی به بخش PvE و داستانی توجه می‌شد. متاسفانه، به‌نظر می‌رسد که آینده انتشار مأموریت‌های داستانی بعدی در ابهام قرار دارد. یکی از منابع اشاره می‌کند: «حتی از نظر تجاری به‌نظر نمی‌رسد که اکتیویژن یا مایکروسافت تمایلی به بخش بازیکن در برابر محیط داشته باشند.»

بازی Overwatch 2 هم‌اکنون ازطریق پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ قابل تجربه است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *