اخبار بازی

نویسنده Far Cry 5 به عنوان رئیس جدید این مجموعه انتخاب شد

یکی از نویسندگان کهنه‌کار شرکت یوبیسافت به‌عنوان رئیس مجموعه Far Cry انتخاب شده است.

یک نویسنده و طراح داستان‌سرایی باسابقه شرکت یوبیسافت وظیفه رهبری مجموعه Far Cry را برعهده گرفته است. درو هولمز که قبلا سرپرست بخش داستانی این سری بود، در لینکدین این خبر را اعلام کرد و از ارتقا شغلی خود سخن گفت.

ایشان نوشت: «چند ماه هیجان‌انگیز را پشت سر گذاشته‌ام… خوشحالم اعلام کنم که به‌عنوان رئیس سری Far Cry در یوبیسافت انتخاب شده‌ام. ما موارد زیادی در چنته داریم. اگر می‌خواهید بخشی از تکامل بعدی این برند عالی باشید، با ما ارتباط برقرار کنید».

هولمز قبلا سرپرست داستان Far Cry: New Dawn در سال ۲۰۱۹ و فارکرای ۵ در سال ۲۰۱۸ بوده است. پیش‌تر، او یک نویسنده ارشد بازی بایوشاک اینفینیت استودیو Irrational Games بود و روی سه بازی اول مجموعه Saints Row در استودیو Volition هم کار کرد.

پوستر Far Cry 6

گفتنی است طبق گزارش‌های قبلی منتشرشده، یوبیسافت در حال توسعه Far Cry 7 و یک بازی مولتی‌پلیر جداگانه از این مجموعه است. ادعا شده فارکرای ۷ با موتور Snowdrop یوبیسافت توسعه خواهد یافت؛ برخلاف نسخه‌های اخیر که با موتور Dunia ساخته شده بودند. گفته می‌شود بازی چندنفره فارکرای هم یک شوتر استخراج‌محور است که حوادث آن در بیابان‌های آلاسکا رخ خواهد داد. فعلا هر دو بازی برای انتشار در پاییز ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده‌اند.

بازی Far Cry 6، آخرین نسخه سری که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد، دارای کمپین آنلاین بود، اما بخش چندنفره رقابتی نداشت. دن هی، رئیس سابق فارکرای در همین سال پس از یک دهه حضور در شعبه مونترآل، شرکت فرانسوی را ترک کرد. ایشان در پررونق‌ترین دوره این سری، سرپرستی آن را برعهده داشت و اکنون وظیفه مدیریت بازی سروایول (بقامحور) جدید بلیزارد را در دست گرفته است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *