اخبار بازی

احتمالا ریبوت Perfect Dark هنوز در مراحل بسیار ابتدایی توسعه قرار دارد

به گزارش IGN، ریبوت Perfect Dark هنوز در مراحل بسیار ابتدایی تولید قرار دارد.

اخیرا IGN گزارش مفصلی درباره روند توسعه ریبوت Perfect Dark و پیشرفت آن در زمینه تولید منتشر کرده است. به گزارش این رسانه، ریبوت پرفکت دارک هنوز در مراحل بسیار اولیه تولید قرار دارد و سال‌ها تا عرضه آن فاصله داریم. ظاهرا مشکلات مختلفی در روند توسعه این بازی به وجود آمده است که از جمله آن‌ها می‌توان به مدیریت نادرست و چالش‌های فناوری اشاره کرد.

باتوجه‌به اینکه استودیو The Initiative توسعه ریبوت پرفکت دارک را بر عهده دارد، بسیاری از طرفداران ایکس باکس برای مشاهده نمایشی جدید از آن هیجان‌زده هستند. با این وجود رویداد سامر گیم فست و شوکیس ایکس باکس برگزار شدند و خبری از این اثر نبود. در ادامه IGN برای ارائه یک گزارش با تعدادی از توسعه‌دهندگان The Initiative مصاحبه کرده است تا جزئیات جدیدی از روند تولید ریبوت فاش شود.

یکی از توسعه‌دهندگان در این گزارش گفته است: «مشکل این نبود که ما نمی‌دانستیم چه می‌خواهیم بسازیم، بلکه مشکل این بود که به ساختن چیزهایی ادامه می‌دادیم که تمایلی به توسعه آن‌ها نداشتیم. ما این کار را بارها و بارها انجام دادیم و نتیجه کار هنگام خروج من از پروژه آن هدفی نبود که سه ماه قبل یا سه ماه قبل‌تر از آن برنامه‌ریزی کرده بودیم. نمی‌دانم چرا توسعه‌دهندگان مدام دکمه ریبوت توسعه را فشار می‌دهند. این قطعا به ما احساسی می‌داد که هیچ پیشرفتی در کار نداریم و باید از نو شروع کنیم».

کانسپت هنری بازی جدید Perfect Dark

دلیل دیگر وضعیت بحرانی توسعه این بازی را می‌تواند ورود و خروج توسعه‌دهندگان مختلف زیاد به پروژه دانست. تنها در سال گذشته گروهی از سازندگان اصلی تصمیم به ترک پروژه ریبوت پرفکت دارک گرفتند که برخی رسانه‌ها آن را روشی «سریع و خشن» توصیف کردند. مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس‌ باکس، در سال گذشته اعلام کرد که مشکلی در توسعه این بازی وجود ندارد و اضافه شدن تیم کریستال داینامکیس پس از کناره‌گیری استودیوی پشتیبان Certain Affinity، مشکلی در هماهنگی ایجاد نکرده است.

حال گزارش IGN خلاف گفته‌های مت بوتی را نشان می‌دهد. نقل قول یکی از توسعه‌دهندگان به این شرح است: «پروژه ما به‌گونه‌ای سازماندهی شده بود که هیچ کس از تیم‌های پشتیبانی دورکار به استودیوی ما (The Initiative) گزارش نمی‌داد و فقط مدیران رده بالا با یکدیگر رابطه و پاسخگویی کاملی داشتند».

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *