اخبار بازی

توضیح فیل اسپنسر پیرامون غیبت Halo در شوکیس اخیر ایکس باکس

فیل اسپنسر علت غیبت مجموعه Halo در شوکیس اخیر ایکس باکس را غنی بودن مایکروسافت از نظر بازی‌های انحصاری بیشتر می‌داند.

به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه بازی متعلق به مایکروسافت تقریبا همیشه انتظار می‌رود که Halo در هر رویدادی که توسط این شرکت برگزار می‌شود، حضور داشته باشد. به همین خاطر وقتی این مجموعه در شوکیس اخیر ایکس باکس کاملا غایب بود، بسیاری از طرفداران ایکس باکس شگفت‌زده شدند. با اینکه گزارش‌ها نشان می‌دهند شرکت ۳۴۳ اینداستریز محتوای تک‌نفره جدیدی از سری هیلو توسعه نمی‌دهد، اما بسیاری از طرفداران Halo Infinite منتظر دریافت اخبار جدید از حالت بتل‌رویال این بازی بودند. طبق گزارش‌ها، این حالت پروژه تاتانکا نام دارد و توسط استودیو Certain Affinity در حال توسعه است.

به‌گفته فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، این مورد مربوط‌به قدرت مایکروسافت در نمایش بازی‌های زیاد دیگر به جز مجموعه Halo می‌شود و برخلاف سال‌های گذشته، ایکس باکس دیگر نیازی ندارد تا برای برگزاری یک رویداد، کاملا روی این سری تکیه داشته باشد.

اسپنسر در مصاحبه اخیر با گاردین گفت: «نمی‌توانم بگویم که Halo اهمیت کمی دارد، اما ما اکنون بیش از ۲۰ استودیو داریم. اگر بخواهم به گذشته اشاره کنم، ما اساسا چهار بازی Fable ،Forza ،Halo و Gears را داشتیم که چهار سوار آخرالزمان ما بودند. اما در حال حاضر بازی‌های بیشتری داریم».

باتوجه‌به بازخوردهای دریافت‌شده، ستاره شوکیس اخیر ایکس باکس را می‌توان بازی نقش‌آفرینی و عظیم Starfield دانست که بتسدا با نمایش آن توانست توجه‌های بیشتری را به خود جلب کند. علاوه‌بر استارفیلد، بازی‌های انحصاری دیگری در این شوکیس به نمایش درآمدند که از جمله آن‌ها می‌توان به Fable ،Avowed ،Forza، Motorsport Senua’s Saga: Hellblade 2 و Microsoft Flight Simulator 2024 اشاره کرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این خبر را با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *