اخبار بازی

اطمینان الکترونیک آرتز به اولین بازی فوتبالی خود بدون لایسنس فیفا

یکی از مسئولان شرکت EA Sports می‌گوید آن‌ها درباره اولین بازی فوتبالی خود بدون لایسنس فیفا اعتمادبه‎‌نفس زیادی دارند.

در یک مصاحبه با رسانه میرر، دیوید جکسون، نایب رئیس برند EA Sports درباره جدایی از فیفا و ساخت اولین بازی فوتبالی خود بدون لایسنس این شرکت صحبت کرده است. او اعتقاد دارد تصمیم شرکت الکترونیک آرتز برای جدایی از سازمان فوتبالی به آن‌ها اجازه می‌دهد نوآوری‌های بیشتری نسبت‌به گذشته در بازی خود اعمال کنند.

او گفت: «انرژی زیادی در تمامی استودیوهای ما در سراسر جهان وجود دارد تا به جاه‌طلبی که با این برند جدید برای خود در نظر گرفته‌ایم، برسیم. EA Sports FC چشم‌انداز آینده ما است. من فکر می‌کنم ما کار خیلی خوبی انجام داده‌ایم و در طول زمان رابطه‌ای عالی با سازمان فیفا داشتیم؛ اما اکنون زمان مناسب برای تعیین یک مسیر جدید و ترسیم راه آینده است تا بتوانیم انتظارات بازیکنان را برآورده کنیم و حس می‌کنیم ازطریق پلتفرم خودمان، این کار به بهترین صورت انجام‌شدنی است».

وقتی به‌صراحت از جکسون پرسیده شد چرا طرفداران باید منتظر چیزی باشند که در ظاهر تنها یک تغییر نام است، وی بیان کرد جدایی از فیفا ممکن است باعث تجربیات جدید و درگیرکننده برای بازیکنان شود: «این یک تغییر ذهنی برای ما است. ما اکنون به‌صورت گسترده به این فرصت و زمینه‌هایی که می‌خواهیم درآینده برای طرفداران در آن‌ها تجربیاتی بسازیم، فکر می‌کنیم. ما درباره اثری که در اواخر امسال قادر به عرضه آن خواهیم بود، اعتماد‌به‌نفس زیادی داریم».

بازی EA Sports FC شرکت الکترونیک آرتز

ایشان درباره نقاط مهم بازی جدید ادامه داد: «دو چیز وجود دارند که برای ما مهم هستند و طرفداران هم می‌گویند برای آن‌ها اهمیت دارد. اولی اعتبار است. ما درحال‌حاضر در بازی ۱۹ هزار بازیکن، ۷۰۰ تیم و ۳۰ لیگ داریم. این اعتبار برای یک تجربه EA Sports بسیار حائز اهمیت است و درآینده هم همین‌گونه خواهد بود. مسئله بسیار مهم دیگر خلاقیت و قابلیت ما برای ساخت تجربیات جدید و درگیرکننده است که طرفداران می‌گویند از ما در الکترونیک آرتز انتظارش را دارند».

اظهارات جکسون با بیانیه‌های سابق ناشر که گفته بود لایسنس فیفا باعث عقب ماندن برخی نقاط کلیدی بازی‌های فوتبال خود شده، همخوانی دارد. اندرو ویلسون، مدیرعامل EA در نوامبر ۲۰۲۱ گفته بود این لایسنس مانعی برای جاه‌طلبی این شرکت برای سری بازی‌های فیفا بود و مانع شده تا الکترونیک آرتز آثارش را ورای حالت سنتی ۱۱ دربرابر ۱۱ یا اکوسیستم‌های دیجیتال گسترده‌تر ببرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *