اخبار بازی

جدایی شینجی میکامی از استودیو Tango Gameworks

شینجی میکامی، بنیان‌گذار و رییس استودیو تانگو گیم‌ورکس، طی ماه‌های آینده از آن جدا خواهد شد. 

Todd Vaughn، معاون ارشد شرکت بتسدا با ارسال ایمیلی به اعضای شرکت زنیمکس اعلام کرده که شینجی میکامی، بنیان‌گذار و رییس استودیو تانگو گیم‌ورکس، تصمیم گرفته تا طی ماه‌های آینده، این استودیو را ترک کند. در متن این ایمیل آمده:

«امروز باید اطلاع دهم که شینجی میکامی تصمیم گرفته تا طی ماه‌های آینده استودیو تانگو گیم‌ورکس را ترک کند. جناب میکامی رهبری خلاق و آموزگاری حامی برای اعضای جوان‌تر استودیو طی ۱۲ سال کار روی بازی‌هایی مثل Evil Within، Ghostwire: Tokyo و البته Hi-Fi Rush بوده است.»

استودیو تانگو قرار است فعلا روی پشتیبانی از بازی‌های Ghostwire: Tokyo و Hi-Fi Rush متمرکز باشد تا اعضای ارشد آن با هماهنگی بتسدا، برای آینده استودیو تصمیم بگیرند. 

شینجی میکامی بازیسازی تاثیرگذار در صنعت ویدیو گیم به‌حساب می‌آید. در طی ۳۳ سال فعالیت در این صنعت، میکامی روی چند نسخه از مجموعه رزیدنت ایول کار کرده و آثاری چون Dino Crisis، Viewtiful Joe و Vanquish هم در کارنامه کاری او دیده می‌شود. میکامی در سال ۲۰۱۰ استودیو تانگو گیم‌ورکس را تاسیس کرد که بعدتر به‌وسیله زنیمکس خریداری شد. میکامی در این استودیو روی مجموعه The Evil Within کار کرد و نقش تهیه‌کننده اجرایی را هم در بازی‌های Ghostwire: Tokyo و Hi-Fi Rush داشته است. 

Todd Vaughn در ایمیل خود همچنین اشاره کرده که Hi-Fi Rush یکی از موفق‌ترین بازی‌های ایکس باکس و بتسدا در سال‌های اخیر بوده است. 

باید منتظر ماند و دید که میکامی پس از ماجراجویی در تانگو گیم‌ورکس، برای آینده خود چه تصمیمی گرفته است. نظر شما در مورد جدایی او از استودیو چیست؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *